Perchè u magnetu di una motocicletta hè chjamatu bobina (bobina di accensione è bobina di trigger) | SALUTE

U fabricatore di induttori persunalizati vi dice

Perchè e bobine di accensione è e bobine di scansione sò aduprate in motociclette è locomotive chì tutti cunnoscenu ogni ghjornu chjamati magneto? L'editore di Gewei Electronics studierà cun voi.

coils prufonde aria appartamentu
U magnetu di una motocicletta ùn hè micca solu chjamatu bobina. U magnetu hè un termu generale chì si compone di una bobina, un magnetu custante, è un involucru. A bobina taglia u campu magneticu di u magnetu custante è genera una forza elettromotiva (tensione). Dopu chì u circuitu hè cunnessu, pò scaricà l'apparecchiatura elettrica. A bobina hè solu una parte integrante di u magnetu.

deduzieren aria Crossover
A bobina di scansioneè a bobina di accensione ùn sò micca listesse. Se ùn ci hè micca una bobina di scansione, u mutore ùn pò piglià focu. In realtà, a bobina di scansione rimpiazza u platinu cù l'accensione di cuntattu prima, mentre chì e moderne usanu l'accensione elettronica senza cuntattu.

 

inductors deduzieren aria

L'accensione elettronica di u cuntattu deve scatenà a bobina per cuntrullà u tiristore in l'accenditore elettronicu; u principiu di travagliu di l'accensione elettronica senza cuntattu hè appruvatu cumu seguitu (per una motocicletta generale): Prima, a bobina di ricarica di u magneto accende u Caricatore elettronicu (in realtà ricarica un condensatore in l'internu, cum'è menzionatu in fisica di u liceu). In generale parlendu, ci hè un picculu magnetu nantu à u rotore di un magnetu, è a bobina di trigger hè installata annantu à u statore. Hè assai vicinu à u magnetu, ma micca Cuntattu (u mutivu perchè hè chjamatu ignizione senza cuntattu), ogni volta chì u magnetu gira un cerchju, u picculu magnetu passerà a bobina di scatenu, è po u picculu magnetu farà un angulare muvimentu magneticu cù a bobina di scansione(questu hè ancu citatu in u liceu junior), Una volta chì ci hè un muvimentu magneticu à angulu di tagliu, a bobina di scansione genererà un currente debule. Dopu chì u currente debule hè alimentatu à u tiristore in l'accenditore elettronicu, u tiristore libererà u currente immagazzinatu in u condensatore à a bobina di accensione (vale à dì un trasformatore, cumunemente cunnisciutu cum'è un pacchettu à alta tensione), dopu chì a corrente passa per a bobina di accensione, a tensione hè aumentata da bassa tensione à decine di migliaia di volt, è dopu u gasu mischju in u cilindru hè accesu da una candela per fà u travagliu di u mutore; una descrizzione cusì superficiale ùn sà micca se l'ospite capisce a bobina di scatenu Per esse più simplice, a bobina di scatenamentu hè di cuntrullà u tempu di accensione. Senza ella, hè assolutamente impussibile. Ci hè ancu da nutà chì ci sò duie bobine di accensione nantu à a moto. U magnetu hà una bobina di accensione à bassa tensione. A so funzione hè di accende. L'altra bobina di accensione hè u pacchettu ad alta tensione chì hè carcu da u caricatore, è a so funzione hè stata descritta sopra.

A raccolta è a selezzione di l'informazioni sopra sopra speranu di permette di guadagnà cunniscenza. Se avete bisognu di bobine di scansione, bobine audio, bobine di barra di ferrite, trasformatori, ecc., Pudete contattaci. E nostre informazioni di cuntattu sò
Homepage https://www.inductorchina.com/
E-mail: bob@getwell.gd.cn Telefono: Telefono
: +86 15976129184

Puderete Cumu

Spicializati in la pruduzzione di vari tippi di inductors anellu culore, inductors beaded, inductors verticale, inductors trippedi, inductors france, inductors bar, coils modu cumunu, cesare high-ultrahigh e àutri cumpunenti magnetichi.


Tempu di posta: Jun-05-2021