Le eseesega i le va o Manganese Zinc ma Nickel Zinc| GETWELL

Ua taʻu atu e le tagata gaosi tuʻufaʻatasia oe

O le inductance ferrite mama ua vaevaeina i mn-Zn ferrite mama ma Ni-Zn ferrite mama. E tusa ai ma mea e faʻaaogaina, e eseese mea faʻapipiʻi. O mama mageta Nickel-zinc ferrite e masani lava ona faia i oxides poʻo masima o le uʻamea, nickel ma le zinc ma e faia i faiga faʻaeletoroni sima. Manganese-zinc ferrite mama e faia i oxides ma masima o le uʻamea, manganese ma le zinc, ma e faia foi e tekinolosi faʻaeletoroni sima. E tutusa lava i latou i meafaitino ma gaioiga, pau le eseesega o le manganese ma le nickel e eseese. O mea eseese ia e lua e matua'i eseese lava a'afiaga i le oloa lava e tasi.

O mea Mn-Zn e maualuga le faʻaogaina, ae o Ni-Zn ferrites e maualalo le faʻaogaina. Mn-Zn ferrites e mafai ona faʻaaogaina i talosaga e maualalo ai le faʻaogaina o taimi nai lo le 5MHz. Ni-Zn ferrites e maualuga le resistivity ma e mafai ona faʻaaogaina i le laina faʻasolosolo mai le 1MHz i le selau o MHz. Se'i vagana ai fa'aoga masani, o le fa'aogaina o mea mn-Zn e avea ma filifiliga sili mo talosaga i lalo ole 70MHz, ae o mea Ni-Zn e fautuaina mo talosaga mai le 70MHz i le selau o gigahertz. O mama manganese-zinc ferrite e masani ona fa'aogaina i le fa'asologa o taimi mai le kilohertz i le megahertz. E mafai ona faia inductors , transformers, cores faamama, ulu mageta ma antenna rods. E mafai ona fa'aogaina mama ferrite Ni-Zn e fai ai fatu o transformers feololo-taamilosaga, ulu mageta, tootoo antenna pu'upu'u-galu, fa'alogo fa'aoso fa'alogo ma fa'aulu maneta saturation. Ole tele ole fa'aoga ma le matua o oloa ole mama ferrite Ni-Zn e sili atu le lelei nai lo mama o mama ferrite mn-Zn.

E fa'apefea ona e iloa le eseesega o 'au e lua pe a fa'afefiloi fa'atasi?

1. Auala va'aia

Ona o le mn-Zn ferrites e masani lava ona maualuga le mafai, fatu tetele, fausaga faʻapipiʻi ma e masani ona uliuli. E masani lava, Ni-Zn ferrites maua maualalo permeability, fatu lelei, fausaga porous ma masani enaena, aemaise lava pe a maualalo le vevela sintering i le faagasologa o le gaosiga. E tusa ai ma nei uiga, e mafai ona tatou vaʻaia i latou. I nofoaga e sili atu le susulu o le malamalama, afai o le lanu o le ferrite e uliuli ma o loʻo i ai se susulu susulu, o lona uiga o le autu o le manganese-zinc ferrite; afai e te vaʻaia o le ferrite e lanu enaena, o le luster e faanenefu, ma o vaega e le susulu, o le autu o le nickel-zinc ferrite. O le auala vaʻaia o se auala faigata, lea e mafai ona faʻatautaia pe a maeʻa le tele o faʻataʻitaʻiga. Fa'atonu mama mama inductance.

2. Su'ega metotia

O lenei metotia e faʻatuatuaina, ae e manaʻomia ni mea faʻataʻitaʻiga, e pei o le mita maualuga, maualuga Q mita ma isi.

O loʻo i luga o le faʻaofiina o le eseesega i le va o Manganese Zinc ma Nickel Zinc o ferrite magnetic ring inductors. afai e te fia iloa atili e uiga i inductors, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi i matou.

E te ono fiafia i ai

Vitio  

Faapitoa i le tuuina atu o le tele o ituaiga o lanu inductors mama, beaded inductors, tūsaʻo inductors, inductors tripod, inductors fono, inductors pa, e tutusa coils faiga, transformers maualuga-taimi ma isi vaega maneta.


Taimi meli: Feb-23-2022