A diffarenza trà Manganese Zinc è Nickel Zinc| GETWELL

U fabricatore di induttori persunalizati vi dice

L' ferrite di induttanza hè divisu in anellu di ferrite mn-Zn è anellu di ferrite Ni-Zn. Sicondu i materiali utilizati, i materiali calcinati sò diffirenti. L'anelli magnetichi di ferrite di nichel-zinc sò principalmente fatti di ossidi o sali di ferru, nichel è zincu è sò fatti da un prucessu ceramicu elettronicu. L'anelli di ferrite di manganese-zinc sò fatti di ossidi è sali di ferru, manganese è zincu, è sò ancu fatti da a tecnulugia ceramica elettronica. Bastamente sò listessi in materiale è prucessu, l'unica diferenza hè chì u manganese è u nichel sò diffirenti. Hè sti dui materiali diffirenti chì anu effetti assai diffirenti nantu à u stessu pruduttu.

I materiali Mn-Zn anu una alta permeabilità, mentre chì i ferrite Ni-Zn anu una bassa permeabilità. I ferrite Mn-Zn ponu esse aduprati in applicazioni induve a frequenza operativa hè più bassa di 5MHz. I ferriti Ni-Zn anu una alta resistività è ponu esse aduprati in a freccia di freccia da 1MHz à centinaie di MHz. Cù l'eccezzioni di l'induttori di modu cumuni, l'impedenza di i materiali mn-Zn face a megliu scelta per l'applicazioni sottu 70MHz, mentre chì i materiali Ni-Zn sò cunsigliati per applicazioni chì varienu da 70MHz à centinaie di gigahertz. L'anelli di ferrite di manganese-zinc sò generalmente usati in a gamma di freccia da kilohertz à megahertz. Pò fà induttori , trasformatori, nuclei di filtri, teste magnetiche è aste d'antenna. L'anelli di ferrite Ni-Zn ponu esse aduprati per fà nuclei di trasformatori di ciclu mediu, teste magnetiche, stecche d'antenna d'onda corta, reattori di induttanza sintonizzati è amplificatori di saturazione magnetica. A gamma di applicazioni è a maturità di u produttu di anelli di ferrite Ni-Zn sò assai megliu cà quelli di anelli di ferrite mn-Zn.

Cumu si distingue trà dui nuclei quandu sò mischiati inseme ?

1. Metudu visuale

Perchè i ferriti mn-Zn sò generalmente alta permeabilità, grani grossi, struttura compacta è sò spessu neri. In generale, i ferrite Ni-Zn anu una bassa permeabilità, grani fini, struttura porosa è spessu marroni, soprattuttu quandu a temperatura di sinterizzazione hè bassa in u prucessu di produzzione. Sicondu sti caratteristiche, pudemu distingue visualmente. In i lochi induve a luce hè più brillanti, se u culore di ferrite hè neru è ci hè una scintilla abbagliante, u core hè ferrite manganese-zinc; se vi vede chì a ferrite hè marrone, u lustre hè dim, è e particeddi ùn sò micca abbaglianti, u core hè ferrite nickel-zinc. U metudu visuale hè un metudu relativamente grossu, chì pò esse maestru dopu una certa quantità di pratica. Ordine di induttanza di l'anellu magneticu.

2. Metudu di prova

Stu metudu hè affidabile, ma hà bisognu di qualchi strumenti di prova, cum'è un metru di alta resistenza, un metru Q d'alta frequenza è cusì.

U sopra hè l'intruduzioni di a diffarenza trà Manganese Zinc è Nickel Zinc di ferrite magnetic ring inductors. se vulete sapè di più nantu à induttori, per piacè cuntattateci.

Puderete Cumu

Video  

Spicializati in la pruduzzione di vari tippi di inductors anellu culore, inductors beaded, inductors verticale, inductors trippedi, inductors france, inductors bar, coils modu cumunu, cesare high-ultrahigh e àutri cumpunenti magnetichi.


Tempu di Postu: Feb-23-2022