Vaaiga Aoao o Meatotino Inductance| GETWELL

Ua taʻu atu e le tagata gaosi tuʻufaʻatasia oe

I totonu o se matagaluega, e maua ai se eletise eletise pe a tafe le taimi nei i le taʻavale. o le tele o le fanua electromagnetic vaevaeina i le taimi nei o le inductance .

Inductance o se aofaʻi faʻaletino e fuaina ai le gafatia o se uʻamea e gaosia ai le eletise eletise. Afai e fa'aogaina se eletise eletise i se u'amea, o le a fa'atupuina se maneta fa'ata'amilo i le u'amea, ma o le a iai le fa'amama maneta e ui atu ai. O le tele o le sapalai o le eletise i totonu o le u'amea, o le malosi foi lea o le maneta ma sili atu foi le fa'afefe o le maneta e ui atu i totonu o le vili. O faʻataʻitaʻiga o loʻo faʻaalia ai o le faʻaogaina o le mageta e ala i le uʻamea e faʻatusatusa i le taimi nei o loʻo oʻo mai, ma o latou fua faatatau e taʻua o le faʻaogaina o le tagata lava ia, e taʻua foi o le inductance.

Fa'avasegaina o le inductance

Fa'avasegaina e tusa ai ma le faiga o le inductor: inductor tumau, inductor fesuia'i.

Fa'avasegaina e tusa ai ma mea totino o le fa'auluina o maneta: fa'a'au'au ga'o, vili ferrite, u'amea u'amea, vili 'apamemea.

Fa'avasegaina i le natura galue: antenna coil, oscillation coil, choke coil, notch coil, deflection coil.

Faʻavasegaina i le faʻavasegaina fausaga: tasi-vaega coil, multi-layer coil, honeycomb coil.

Fa'avasegaina i taimi faigaluega: coil maualuga, coil maualalo maualalo.

Fa'avasegaina e tusa ai ma uiga fa'avae: fa'amalo fa'amaneta, fa'asolo fa'auiga, fa'aigoa fa'ailoga lanu, fa'ailoga e le'o-autu ma isi.

Inductors omo, inductors autu maneta ma inductors apamemea e masani lava inductor feololo pe maualuga taimi inductors, ao inductors uʻamea e tele lava inductors maualalo taimi.

Mea ma tekinolosi o le inductor

Inductors e masani ona aofia ai le auivi, vilivili, talipupuni, mea afifiina, autu mageta ma isi.

1) Auivi: e masani ona faasino i le lagolago mo vili vili. E masani ona faia i le palasitika, Bakelite ma ceramics, lea e mafai ona faia i foliga eseese e tusa ai ma manaoga moni. E masani lava e le fa'aogaina e mea fa'apipi'i laiti se auivi, ae vili sa'o le uaea fa'aigoa i le totonugalemu. O le inductor ga'o e le fa'aogaina le fa'amageta, auivi ma le ufiufi puipui, ae muamua manu'a i luga o le limu ona aveese lea o le limu, ma toso se mamao i le va o coils.

2) Faʻafefe: o se vaega o coils ma galuega faʻapitoa, lea e mafai ona vaevaeina i le tasi laulau ma le tele-layer. O le laulau e tasi e lua ituaiga o le vavalalata vavalalata ma le faʻafefe le tuusaʻo, ma o le multi-layer e tele ituaiga o metotia, e pei o le faʻapipiʻiina o le faʻafefeteina, faʻafefe faʻafuaseʻi, faʻafefe o le meli ma isi.

3) Autu maneta: e masani ona faʻaaoga le nickel-zinc ferrite poʻo le manganese-zinc ferrite ma isi mea, o loʻo i ai foliga "I", foliga koluma, foliga pulou, foliga "E", foliga tane ma isi.

Autu uʻamea: e masani lava laupepa uʻamea silicon, permalloy ma isi, o lona foliga e tele lava "E" ituaiga.

Talipupuni ufiufi: faʻaaogaina e puipuia ai le mageta o loʻo gaosia e nisi o inductors mai le aʻafiaina o le gaioiga masani o isi matagaluega ma vaega. O le inductor ma le ufiufi puipui o le a faʻateleina le leiloa o le coil ma faʻaititia le tau Q.

Mea fa'apipi'i: a mae'a ona manu'a nisi inductors (e pei o le lanu fa'ailoga lanu, lanu mama mama, ma isi), fa'amaufa'ailoga le u'amea ma mea fa'apipi'i. O mea faʻapipiʻi e faia i le palasitika poʻo le epoxy resin.

O loʻo i luga o se faʻamatalaga lautele o meatotino o inductors, afai e te fia iloa atili e uiga i inductors, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi matou.

E te ono fiafia i ai

Faapitoa i le tuuina atu o le tele o ituaiga o lanu inductors mama, beaded inductors, tūsaʻo inductors, inductors tripod, inductors fono, inductors pa, e tutusa coils faiga, transformers maualuga-taimi ma isi vaega maneta.


Taimi meli: Mati-17-2022