Iloiloga o le inductor current| GETWELL

Ua taʻu atu e le tagata gaosi tuʻufaʻatasia oe

O le mamanu o le inductor e aumaia ai le tele o luitau i inisinia i le mamanu o le suiina o le eletise. E le gata ina filifili e le au inisinia le tau o le inductance, ae ia mafaufau foi i le taimi nei e mafai e le inductor ona tauaveina, faʻafefete faʻafefe, masini masini ma isi. Le aʻafiaga o le DC i le taimi nei i luga o le inductor, lea o le a tuʻuina atu ai faʻamatalaga talafeagai mo le filifilia o le inductor talafeagai.

Malamalama i le galuega a le inductor

O le inductor e masani ona malamalama o le L i le LC filter circuit i le gaosiga o le faʻaogaina o le eletise (C o le gaosiga o le gaosiga). E ui lava e saʻo lenei malamalamaaga, e manaʻomia le i ai o se malamalama loloto atu i amioga a le inductors ina ia malamalama ai i le mamanu o inductors.

I le suiga i lalo, o le tasi pito o le inductor e fesoʻotaʻi atu i le eletise DC. O le isi pito e feso'ota'i atu i le voluma fa'aulu po'o le GND e ala i le fesuia'iina o taimi.

O loʻo fesoʻotaʻi le inductor i le voltage faʻapipiʻi e ala i le MOSFET, ma e fesoʻotaʻi le inductor i le GND. Ona o le faʻaogaina o lenei ituaiga o pule, e mafai ona faʻavaeina le inductor i ni auala se lua: e ala i le faʻavaeina o le diode poʻo le faʻavaeina o le MOSFET. Afai o le auala mulimuli, o le tagata liliu mai e taʻua o le "synchronus" mode.

Toe mafaufau nei pe a suia le taimi nei e ala i le inductor i nei setete e lua. O le tasi pito o le inductor o loʻo fesoʻotaʻi atu i le eletise ulufale ma le isi pito e fesoʻotaʻi atu i le voltage gaosiga. Mo se suiga la'asaga i lalo, e tatau ona sili atu le maualuga o le eletise i totonu o le eletise, o lea o le a maua ai se pa'u eletise lelei i luga o le inductor. I se isi itu, i le taimi o le setete 2, o le tasi pito o le inductor muamua e fesoʻotaʻi atu i le voltage faʻapipiʻi e fesoʻotaʻi i le eleele. Mo se suiga la'asaga i lalo, e tatau ona lelei le voluma gaosiga, o lea o le a faia ai se pa'u eletise leaga i luga o le inductor.

O le mea lea, pe a lelei le voltage i luga o le inductor, o le taimi nei i luga o le inductor o le a faateleina; pe a leaga le voltage i luga o le inductor, o le a faʻaititia le taimi nei i luga o le inductor.

O le pa'u i luga o le voluma o le inductor po'o le pa'ū i luma o le voltage o le Schottky diode i le asynchronous circuit e mafai ona le amana'ia pe a fa'atusatusa i le eletise ulufale ma le gaosiga.

Saturation o le inductor autu

E ala i le maualuga o le taimi nei o le inductor ua fuafuaina, e mafai ona tatou iloa le mea e gaosia i luga o le inductor. E faigofie ona iloa a'o fa'atupula'ia le taimi nei e ala i le inductor, e fa'aitiitia lona inductance. E fa'amauina lea mea i mea fa'aletino o le mea fa'amaneta. O le a le tele o le inductance o le a faʻaitiitia e taua: afai e faʻaititia tele le inductance, o le a le lelei le faʻaliliuina. Afai o le taimi nei e ui atu i le inductor e matua tele ma aoga le inductor, o le taimi nei e taʻua o le "saturation current". O le fa'avae autu foi lea o le inductor.

O le mea moni, o le suiga o le mana inductor i le liuga liuga o loʻo i ai pea se "malulu" saturation. A faʻateleina le taimi nei i se tulaga faʻapitoa, o le a le faʻaitiitia le faʻaogaina o le inductance, lea e taʻua o le uiga saturation "malulu". Afai e toe faʻateleina le taimi nei, o le a faʻaleagaina le inductor. O le pa'u o le inductance o loʻo i ai i le tele o ituaiga o inductors.

Faatasi ai ma lenei uiga saturation malu, e mafai ona tatou iloa pe aisea ua faamaoti le inductance maualalo i lalo o le DC galuega faatino nei i tagata liliu uma, ma o le suiga o le taimi nei ripple o le a le matua aafia ai le inductance. I faʻaoga uma, o le galu o loʻo faʻamoemoeina e laʻititi pe a mafai, aua o le a aʻafia ai le galu o le voluma gaosiga. O le mea lea e popole ai tagata i taimi uma e uiga i le inductance i lalo o le gaosiga o loʻo i ai nei o le DC ma le amanaʻiaina o le inductance i lalo o le galu i le Spec.

O loʻo i luga o le faʻaofiina o suʻesuʻega o loʻo i ai nei, pe afai e te fia iloa atili e uiga i inductors, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi matou.

E te ono fiafia i ai

Faapitoa i le tuuina atu o le tele o ituaiga o lanu inductors mama, beaded inductors, tūsaʻo inductors, inductors tripod, inductors fono, inductors pa, e tutusa coils faiga, transformers maualuga-taimi ma isi vaega maneta.


Taimi meli: Mati-31-2022