O le a le lima uiga fa'apitoa o le inductor | GETWELL

Ua taʻu atu e le tagata gaosi tuʻufaʻatasia oe

O le u'amea manu'a i se si'osi'omaga foliga e inductive, ma le vili fa'aaoga mo faamoemoega eletise ua ta'ua tagata faʻapipiʻi . Inductors e faʻaaogaina lautele i le eletise eletise, ma e mafai ona vaevaeina i ni vaega se lua, o le tasi o inductors mo faiga faʻailoga, ma le isi o le eletise eletise mo faiga eletise.

Inductor e faʻaaogaina lautele e avea o se vaega, ma o nisi o ona faʻamaufaʻailoga masani e faigofie ona le amanaiaina, e mafua ai le le lava o le mamanu ma faʻafitauli ogaoga o le oloa.

O le faʻaaogaina o le eletise e fai ma faʻataʻitaʻiga, o faʻavae autu o le inductor o loʻo faʻalauiloaina.

tau inductance

O le fa'avae autu o le inductance o se mea taua tele e a'afia ai le galu o lo'o i ai nei ma le tali o le uta.

O le taimi nei o le eletise inductor i le converter o le tafatolu galu galu. I se tulaga lautele, o le galu o loʻo i ai nei e mafai ona seti i le tusa ma le 30% o le uta o le taimi nei. O le mea lea, o le umi lava e fuafua ai tulaga o le tagata liliu mai, o le inductance talafeagai o le eletise eletise e mafai ona faʻatatauina. Filifilia e tusa ai ma le tau o faʻamatalaga a le gaosiga, pe afai e te manaʻo e sui se faʻataʻitaʻiga fou o le inductor, e le tatau ona matua ese ona faʻasologa mai le tau faʻamatalaga fautuaina e le faʻatau.

fa'aa'oa'oga fa'atama'i

O le saturation uiga i le taimi nei e taʻua foi DC superposition uiga, lea e aafia ai le inductance aoga pe a galue le inductor. Afai e le filifilia lelei le inductor, e faigofie ona tumu le inductor, mafua ai ona faʻaitiitia le tau o le inductance, e le mafai ona ausia manaʻoga mamanu, ma e mafai foi ona susunuina le matagaluega. O le faʻamatalaga o le taamilosaga tumu e fesuisuiaʻi laʻititi, e masani ona tautala, e faʻatatau i le taimi nei pe a faʻaititia le inductance muamua e 30%.

maualuga o le vevela i le taimi nei

Ole fa'amaufa'ailoga lea e fa'ama'oti ai le avanoa fa'ataga ole vevela ole ambient pe a fa'aogaina inductors. O le faʻamatalaga o le maualuga o le vevela o loʻo i ai nei e eseese mai le gaosiga i le gaosiga, e masani lava, e faasino i le matagaluega pe a siitia le vevela o le inductor e 30 ℃. O le aʻafiaga o le vevela e fesuisuiaʻi ma le siosiomaga galue o le matagaluega, o lea e tatau ai ona filifilia pe a uma ona mafaufau i le siosiomaga faʻaoga moni.

DC impedance

O lo'o fa'atusalia le tau o le tete'e pe a ui atu i le au sa'o. O le tele ma sili ona tuusaʻo aʻafiaga o lenei parakalafa o le vevela gau, o lea la o le laʻititi o le DC impedance, o le itiiti ifo lea o le gau. O loʻo i ai sina feeseeseaiga i le va o le faʻaitiitia o le Rdc ma le miniaturization. E tusa lava pe mai i totonu o loʻo taʻua i luga e fetaui ma uiga talafeagai e pei o le inductance ma le faʻatulagaina o le taimi nei, e mafai ona filifilia se oloa ma se Rdc laʻititi.

Uiga fa'avevesi fa'alavelave

O le impedance o le inductor sili ona faateleina i le faateleina o taimi. Ae ui i lea, ona o le i ai o le parasitic capacitance ma le parasitic resistance, o le inductor moni o loʻo faʻaogaina i se taimi faʻapitoa, capacitive i tua atu o se taimi faʻapitoa, ma o le impedance e faʻaitiitia i le faʻateleina o taimi. Ole alaleo lea ole feliuliuai.

O loʻo i luga o le faʻaofiina lea o faʻataʻitaʻiga uiga e lima o le inductor. afai e te fia iloa atili e uiga i le inductor, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi i matou.

E te ono fiafia i ai

Faapitoa i le tuuina atu o le tele o ituaiga o lanu inductors mama, beaded inductors, tūsaʻo inductors, inductors tripod, inductors fono, inductors pa, e tutusa coils faiga, transformers maualuga-taimi ma isi vaega maneta.


Taimi meli: Apr-15-2022