Fa'atonuga galue o le tiled inductor elemene | GETWELL

O le a le vaega o le patch inductor ? E fa'afefea ona galue le inductor ta'ila? Le isi GV Electronics - Fa'atau oloa fa'apipi'i eletise fa'apitoa fa'atasi ma fesili nei e lua e malamalama ai i mea nei!

Atonu e te manaʻomia mea nei aʻo leʻi faia lau Poloaiga

1-O le a le elemene inductor patch

Inductance o se vaega e liua ai le taimi nei i le malosiaga mageta. O le tau o le inductance e faʻaalia ai le gafatia o le taimi nei e gaosia ai le mageta. I lalo o le taimi lava e tasi, o le viliina o le uaea i totonu o le tele-turn coil e mafai ona faʻateleina ai le maneta. O le fa'aopoopoina o mea fa'amalo fa'amaneta e pei o le u'amea i totonu o le u'amea e mafai ona matua fa'ateleina ai le maneta. O le mea lea, o inductors masani o coils ma ua fausia-i totonu autu.

Inductance: A oʻo atu le koli i le taimi nei, e faʻatupuina le faʻaogaina o le maneta i totonu o le uʻamea, ma o le faʻaogaina o le maneta o le a faʻatupuina ai le faʻaosoina o le taimi nei e tetee atu ai i le taimi nei o loʻo ui atu i le coil. Matou te taʻua lenei fegalegaleaiga o le taimi nei ma le coil o le inductive reactance, poʻo le inductance, i Henry (H). O lenei meatotino e mafai foi ona faʻaaogaina e fai ai vaega inductor.

2- mataupu faavae galue

Inductance o le fua faatatau lea o le fela'ua'iga maneta o le uaea i le taimi nei e maua ai le fela'ua'iga fa'amaneta fa'atupu i totonu o le uaea pe a ui atu le ala fa'asolo i le uaea. Pe a pasia le DC i le inductor, naʻo se laina mageta tumau e tuʻuina atu faʻataʻamilomilo, e le suia i le taimi.

Ae a ui atu se au fealua'i i totonu o se vili, e si'osi'omia e laina mageta e suia i le taimi. E tusa ai ma le tulafono a Faraday o le faʻaogaina o le eletise -- faʻatupuina maneta o le eletise, o le suiga o laina maneta o le a maua ai le malosi faʻaogaina i pito uma e lua o le coil, lea e tutusa ma se "puna fou fou". A fa'atupu se matasele tapuni, o le a fa'atupuina ai se au fa'aoso. E tusa ai ma le tulafono a Lenz, o le aofaʻi atoa o laina maneta o loʻo gaosia e le au faʻaosoina e tatau ona taumafai e taofia le suiga o laina maneta. O le suiga o le laina mageta e sau mai le suiga o le eletise alternating fafo, o lea mai le aafiaga faʻamoemoe, o le inductor coil o loʻo i ai le uiga e puipuia ai le suiga o loʻo iai nei i le AC circuit. O le inducTOR coil ei ai lona uiga tutusa I LE INERTIA i masini, ma ua faaigoaina "SELF-INDUCTION" i le eletise. E masani lava, o aloiafi o le a tupu i le taimi o le tatalaina poʻo le faʻaogaina o le kifi naifi, lea e mafua mai i le faʻaogaina o le tagata lava ia lea e maua ai se maualuga maualuga faʻaosoina.

I se faapuupuuga, pe a fesoʻotaʻi le uʻamea inductor i le eletise AC, o le laina mageta i totonu o le uʻamea o le a suia ma le faʻaogaina o le taimi nei, e mafua ai le faʻaogaina o le eletise i totonu o le coil. O lenei malosi eletise e mafua mai i suiga i le taimi nei o le coil lava ia e taʻua o le "malosi eletise eletise". E mafai ona vaʻaia o le inductance ua naʻo se parakalafa e fesoʻotaʻi ma le numera o coils, tele ma foliga o le coil ma le ala. O se fuataga o le inertia o le inductance coil ma e leai se mea e fai ma le faʻaogaina o le taimi nei.

Suiga MATAUPU FAAVAE: 1. E tatau ona sui le u'amea inductor i lona tau muamua (tutusa liliu ma tutusa le tele). 2, o le inductance o le patch e tatau ona tutusa le tele, ae mafai foi ona suia e le 0 OHresistor poʻo le uaea.

O loʻo i luga o se folasaga i le galuega faʻavae o le taʻavale inductor. Afai e te fia iloa atili e uiga i le tiled inductor, faʻamolemole faʻafesoʻotaʻi matou.

faʻapitoa i le gaosiga o ituaiga eseese o lanu mama inductors, inductors beaded, inductors tūsaʻo, inductors tripod, inductors patch, inductors pa, coils masani masani, transformers maualuga ma isi vaega maneta.

Tusi lau savali iinei ma auina mai ia i tatou

Taimi meli: Sep-27-2022