O le a le eseesega i le va o le inductor ma le Magnetic beads | GETWELL

E mafai ona iloa mai le impedance uiga curve o lopa mageta o le taimi o suiga tulaga e maualalo ifo nai lo le inductance, ma le taimi o suiga tulaga e maualuga atu nai lo le tetee. O le galuega a le inductance o le faʻaalia lea o le pisa, aʻo le tetee e faʻafefe le pisa ma liua i le vevela. O le a le mea e tutusa ai inductors ma lopa mageta? O a o latou eseesega? Sei o tatou mulimuli i le tagata gaosi tuʻufaʻatasi e malamalama ai!

Le eseesega i le va o le inductor ma le mageta lopa

1. Sensors o vaega e teu ai le malosi, ma lopa mageta o masini liua malosi (fa'aaogaina). E mafai e filiga ona fa'aoga inductors ma lopa, ae i auala eseese. E fa'aliliuina e le Inductor le malosi eletise i le malosi maneta, lea e a'afia ai le ta'amilosaga i ni auala se lua: e ala i le toe fa'afo'i atu o le malosi eletise i le malosi fa'aeletise, ma e ala i le susulu i fafo-e pei o le EMI (EMI). E le gata i lea, o le eletise eletise e liua i le vevela malosi e aunoa ma le faʻalavelave lona lua i le matagaluega.

2. O le faʻaogaina o le faʻaogaina o le inductor e lelei tele i le faʻaupuga maualalo, ae pe a sili atu le faʻaogaina o le faamama i le 50MHz, e faʻaaogaina e le pulu mageta lona vaega faʻalavelave e faʻaliliu ai le pisa maualuga i le vevela malosi, ma ua ausia le sini o le faʻaumatiaina o le maualuga. -o le pisapisao tele lava.

3. Mai le itu o le EMC(EMC), e mafai e lopa mageta ona liua leo maualuga-telefoni i le malosi vevela, ina ia latou maua lelei radiation tetee. E masani ona fa'aogaina masini anti-EMI ma e masani ona fa'aoga e fa'amama fa'ailoga fa'aoga fa'aoga. Fa'amama eletise ole masini uati saosaoa i luga ole va'a.

4. Pe a fausia e le inductor ma le capacitor se faamama pasi maualalo, o le tuufaatasiga o nei vaega e lua e mafai ona maua ai le fiafia o le tagata lava ia ona o ia mea uma o vaega e teu ai le malosi; O pulu maneta o masini e fa'amalo ai le malosi ma e le fa'atupuina le fa'afiafiaina o le tagata lava ia pe a galue ma capacitors.

5. I se tulaga lautele, o le fua fa'atatau o le inductor fa'aaogaina mo le fa'aogaina o le eletise e matua maualuga lava, o lea i totonu o le eletise eletise e mana'omia ai le maualuga o le taimi nei, e pei o le fa'aaogaina mo le fa'aogaina o le module eletise; E masani lava ona fa'aogaina pulu maneta mo na'o filiga eletise maualuga (peita'i, o lo'o i ai fa'ailoga tetele i le taimi nei i luga o le maketi).

6. O lopa maneta uma ma inductors maua DC tetee, ae o le DC tetee o lopa mageta e laʻititi laʻititi nai lo le faʻaogaina o le faʻatinoga, o le mea lea e laʻititi ai le mamafa o loʻo faʻaogaina i le faʻaogaina o le mana.

7. Pe a faʻaaogaina mo le faʻamamaina, o le faʻaogaina o le taimi nei o le inductor e itiiti ifo nai lo le faʻatulagaina o le taimi nei, a le o lea e le mafai ona faʻaleagaina le inductor, ae o le tau o le inductance o le a faʻaituau.

Fa'aele'ele masani o le inductor ma le maneta lopa

1. Fa'atatau i le taimi nei. Afai o le taimi nei o le inductor e sili atu i le taimi nei, o le a faʻaitiitia vave le inductance, ae e le o faʻaleagaina le inductor, ma o loʻo galue le maneta o loʻo galue i le taimi nei e sili atu i le taimi nei, o le a mafua ai le faaleagaina o le maneta.

2. Dc tetee. Pe a faʻaaogaina i le laina eletise, o loʻo i ai se tulaga faʻapitoa i luga o le laina, pe afai o le DC tetee o le inductor poʻo le mageta bead lava ia e matua tele lava, o le a maua ai se pa'ū voltage faapitoa. O lea, filifili masini e maualalo le tetee DC.

3. Pipi uiga masani. O faʻamaumauga o le gaosiga o le polo faʻaoso ma le polo mageta o loʻo faʻapipiʻiina ma le faʻaogaina o le faʻaogaina o le masini. Ina ia mafai ona filifili le masini saʻo e tatau ona e vaʻai ma le faʻaeteete i nei pupuni e filifili ai le masini saʻo. Pe a fa'aogaina, fa'alogo lelei i lona fa'agasolo fa'asolo.

O loʻo i luga o le faʻaofiina o inductors ma magnetic beads, afai e te manaʻomia nisi faʻamatalaga e uiga i inductors, faʻamolemole faʻafesoʻotaʻi a matou tagata faʻapolofesa faʻatau oloa.

Vitio  

E te ono fiafia i ai

Faapitoa i le tuuina atu o le tele o ituaiga o lanu inductors mama, beaded inductors, tūsaʻo inductors, inductors tripod, inductors fono, inductors pa, e tutusa coils faiga, transformers maualuga-taimi ma isi vaega maneta.


Taimi meli: Tes-02-2021