I a Talosaga E Faʻaoga Faʻaoga | GETWELL

O lenei le Inductor? O lenei, o le  potu malolo gaosi oloa o le a taʻu atu ia te oe.

O le inductor, e taʻua foi o le coil, choke, poʻo le reactor, atonu o se itu eletise e lua-laina eletise e teu ai le malosiaga i le taimi o le magnet flux peʻa tafe atu nei i totonu. O le inductor masani lava aofia ai o se uaea insulated manuʻa i totonu o se coil faataamilo i le autu.

A o le taimi nei e tafe atu i totonu o se inductor suia, o le taimi-eseese fesuiaʻiga maneta mafua ai se voltage (emf) (voltage) i totonu o le conductor, faʻamatalaina e Faraday tulafono o le faʻaulufaleina. ogatasi ma le tulafono a Lenz, o le faʻaosoina volitiga faʻaalia ai le polarity (itu) e teteʻe i le suiga i le taimi nei na fausia ai. O lona iʻuga, e teteʻe tagata faʻasili i soʻo se suiga i le taimi nei e ala atu ia latou.

o le a le mea e faʻaoga ai le inductor?

Inductors faʻalavelaveina nei galu poʻo faʻamau e ala i le teuina mo se taimi le malosi i se electro-maneta fanua ona faʻamatuʻuina atu lea i le matagaluega.

O a tusi faʻaoga e faʻaaogaina ai inductors?

Inductors e muamua faʻaaogaina i le eletise eletise ma eletise masini mo nei tele mafuaʻaga: Choking, polokaina, attenuating, po o le faʻamamaina / faʻafilemuina maualuga taimi leo i uila eletise Faʻasaoina ma fesiitaʻi le malosiaga i mana eletise (dc-dc poʻo le ac-dc) Fausia oscillators faʻatulagaina poʻo LC (inductor / capacitor) "tane" taʻamilosaga Impedance tutusa.

Faʻaaogaina masani o inductors

Faʻaogaina o inductors faʻalagolago i eletise manaʻoga felauaiga. E masani ona faʻaaogaina i mea nei:

I titina

A AC tafe ala inductors, e fausia ai se taimi nei tafe i totonu o le isi auala. Ma, o le inductor tataina le AC tafe ma pasi le DC. o lenei e masani ona faʻaaogaina i se faʻatosina mafuaʻaga lea o le AC sapalai faʻaliliuina i DC.

I le faʻavasegaina o taʻamilosaga

E ala i le faʻaaogaina o inductors, o le faʻasologa o laina e mafai ona filifilia le faʻatulagaina taimi. O masini eletise e pei o leitio faʻamalama faʻamalama ma tv faʻaaoga capacitor ituaiga i autafa o le inductor. E fesuiaʻi le taimi ma fesoasoani e piki i totonu o tele auala o taimi.

E teu le malosi i le taimi o le masini

Inductors mafai ona teuina le malosi. O le malosi e teuina e pei o le magnet flux ma e mafai ona mouʻese pe a aveese le fale meafaigaluega. oe o le a vaʻaia lenei i komipiuta taʻamilosaga lea e masani ona sui ai sapalai o le eletise.

I le avea ai ma sulu

O le vave vavalalata sensors e matua faʻatuatuaina faʻagaioiga ma e le faʻafesoʻotaʻi. o le sili mataupu faʻavae i tua atu o ia o inductance, o lena o le maneta flux i totonu o le coil faʻasaga i le tafe o le eletise nei. O le faʻataʻitaʻiina o masini masini o loʻo faʻaaogaina i moli auala e iloa ai le tele o feoaʻiga.

E pei o moligafua

O se moligafua amio o se ki. o le faʻaaogaina o se faʻaputuga coil totonu o le ki e sau i le fesoʻotaʻi ma le tafe o le AC maua ai se flux maneta.

I afi faʻatosina

Inductors pulea le saoasaoa o le afi. O le fuata i totonu o le afi o le a feauauai faʻafetai i le maneta flux gaosia e le AC. e te faʻasaʻosaʻo le saoasaoa o le afi ia ogatusa ma le tele o taimi o le sapalai o mea mai le puna.

O mea ua taua i luga ua faʻatulagaina ma lolomiina e le kamupani tuʻufaʻatasia. Afai e te le malamalama, faʻamolemole faʻafesoʻotaʻi mai matou. " Inductorchina.com "

Suʻega e fesoʻotaʻi ma le inductorium:


Taimi Post: Mar-25-2021