In Chì Applicazioni Sò Induttori Usati | SALUTE

Cosa hè un Induttore? Avà, u  induttorium vi dicerà.

Un induttore, chjamatu ancu bobina, stufa o reattore, pò esse un cumpunente elettricu passivu à dui terminali chì immagazzina l'energia durante un flussu magneticu quandu u currente attraversa. Un induttore hè tipicamente custituitu da un filu insulatu feritu in una bobina intornu à un core.

Quandu u presente chì scorre attraversu un induttore cambia, u flussu magneticu chì varieghja u tempu induce una tensione (emf) (tensione) in u cunduttore, descritta da a legge di induzione di Faraday. coerente cù a legge di Lenz, a tensione indotta presenta una polarità (direzzione) chì si oppone à u cambiamentu di corrente chì l'ha creata. Di conseguenza, l'induttori si oppunenu à qualsiasi cambiamentu di corrente attraversu elli.

à chì serve un induttore?

L'induttori ostaculanu i picchi di corrente o i picchi immagazzinendu temporaneamente l'energia in un campu elettromagneticu poi rilasciandula torna à u circuitu.

In chì applicazioni sò aduprati induttori?

L'induttori sò aduprati principalmente in energia elettrica è dispositivi elettronichi per questi scopi principali: Strangulamentu, bloccu, attenuazione, o filtrazione / allisamentu di rumuri ad alta frequenza in circuiti elettrichi Memorizazione è trasferimentu di energia in convertitori di potenza (dc-dc o ac-dc) Creazione di oscillatori sintonizzati o circuiti LC (induttore / condensatore) "cisterna" Corrispondenza di impedenza.

Usi cumuni di induttori

L'usi di l'induttori dipendenu in i requisiti di trasmissione elettrica. Sò spessu utilizzati in i seguenti:

In stufi

Quandu AC scorri attraversu induttori, crea un flussu di corrente in l'altru via. Dopu, l'induttore soffoca u flussu AC è passa u DC. questu hè spessu adupratu in una fonte d'influenza induve l'alimentazione AC si converte in DC.

In i circuiti di sintonia

Attraversu l'usu di induttori, i circuiti di sintonia ponu selezziunà a frequenza specificata. Dispositivi elettronichi cum'è i circuiti di sintonizazioni radio è a TV utilizanu tippi di condensatori à fiancu à l'induttore. Mudifica a frequenza è aiuta à sceglie in più canali di frequenza.

Per immagazzinà energia durante un dispositivu

L'induttori ponu almacenà energia. L'energia hè immagazzinata cum'è un flussu magneticu è pò sparisce quandu u fornimentu di e strutture hè eliminatu. viderete questu in i circuiti urdinatori induve l'alimentazione hè spessu commutata.

Cum'è sensori

I sensori induttivi di prossimità sò assai affidabili operativi è sò senza cuntattu. u più principiu daretu à a so induttanza, chì hè chì u flussu magneticu in a bobina opposta à u flussu di corrente elettrica. U meccanisimu di i sensori di prossimità hè impiegatu in i semafori per rilevà a densità di u trafficu.

Cum'è relè

Un relé si comporta cum'è un interruttore. l'usu di una bobina induttore in u switch chì vene in cuntattu cù u flussu di AC produce un flussu magneticu.

In mutori à induzione

L'induttori controllanu a velocità di u mutore. L'arburu in u mutore girerà grazia à u flussu magneticu pruduttu da l'AC. risolverete a velocità di u mutore in coerenza cù a frequenza di a fornitura di e strutture da a fonte.

Què quì sopra hè urganizatu è publicatu da u fornitore inductorium. Se ùn capite micca, cuntattateci. " Inductorchina.com "

Ricerche relative à l'inductorium:


Tempu di posta: Mar-25-2021