Fa'aoga auala ole mama mageta inductive| GETWELL

Ua taʻu atu e le tagata gaosi tuʻufaʻatasia oe

O le a le auala e fa'aogaina ai le mama mageta inductive ? O le a le eseesega i le va o mea mama mama inductor eseese? Sei o tatou iloa faatasi.

O mama maneta o se mea e masani ona faʻaaogaina e tetee atu i le faʻalavelave i le eletise eletise, o loʻo i ai se aafiaga lelei o le taofiofia i luga o le pisa maualuga, lea e tutusa ma se faamama maualalo. E mafai ona sili atu ona foia le faʻafitauli o le faʻalavelave faʻafuaseʻi o le taofiofia o laina eletise, laina faʻailoga ma fesoʻotaʻiga, ma o loʻo i ai se faʻasologa o mea lelei, e pei o le faigofie ona faʻaoga, faigofie, aoga, avanoa laiti ma isi. O le fa'aogaina o le ferrite anti-interference core e taofiofia ai le electromagnetic interference (EMI) o se auala taugofie, faigofie ma aoga. Ua fa'aaogaina lautele i komepiuta ma isi masini fa'aeletoroni fa'aletagata.

Ferrite o se ituaiga ferrite lea e saunia e ala i le faʻaaogaina o mea maneta maualuga conductivity e infiltrate se tasi pe sili atu isi magnesium, zinc, nickel ma isi metals i le 2000 ℃. I le fa'aupuga maualalo maualalo, o le fa'alavelave fa'alavelave fa'alumaina o lo'o fa'aalia ai le maualalo o le impedance fa'aoso ma e le afaina ai le tu'uina atu o fa'ailoga aoga i luga o le laina fa'amaumauga po'o le laina fa'ailoga. I le faʻaupuga maualuga, amata mai le 10MHz, faʻateleina le faʻalavelave, ae o le vaega o le inductance e tumau pea le laʻititi, ae o le vaega tetee e faʻateleina vave. pe a iai le tele o le malosi e ui atu i mea maneta, o le vaega tetee o le a liua nei malosiaga i le faʻaaogaina o le malosi. I lenei auala, ua fausia ai se faamama maualalo-pass, lea e mafai ona attenuate tele le faailo o le pisapisao maualuga, ae o le impedance i le faailo aoga maualalo e mafai ona le amanaiaina ma e le afaina ai le faagaoioiga masani o le taamilosaga. .

Fa'afefea ona fa'aogaina le mama mageta o le fa'alavelave fa'alavelave:

1. Tuu sa'o i luga o se sapalai eletise po'o ni laina fa'ailoga. Ina ia faʻateleina le faʻalavelave ma faʻafefe le malosi, e mafai ona e faʻataʻamilo i le tele o taimi i lea taimi ma lea taimi.

2. O le mama maneta anti-jamming faatasi ai ma le kilipa faapipii e talafeagai mo le tauia anti-jamming taofia.

3. E mafai ona faigofie ona pipii i luga o le uaea eletise ma laina faailo.

4. Faʻapipiʻi fetuutuunai ma toe faʻaaogaina.

5. O le ituaiga kata faʻapitoa e faʻapipiʻiina, e le afaina ai le ata atoa o meafaigaluega.

Le eseesega i le va o mea eseese o Inductance Magnetic Ring

O le lanu o le mama mageta e masani lava-uliuli, ma o le pito i luga o le mama mageta o loʻo i ai ni vaega lelei, aua o le tele o ia mea e faʻaaogaina mo le faʻalavelave faʻalavelave, o lea e seasea valiina lanu meamata. O le mea moni, o se vaega itiiti o loʻo faʻaaogaina foi e fai ai inductors, ma e faʻafefeteina lanu meamata ina ia mafai ai ona sili atu le faʻaogaina ma aloese mai le afaina o le uaea enamelled i le tele e mafai ai. O le lanu lava ia e leai se mea e fai ma faʻatinoga. E tele tagata fa'aoga e masani ona fesili, pe fa'afefea ona iloa le va o mama maneta maualuga ma mama mama maualalo? E masani lava, o le mama mageta maualalo e lanu meamata ma o le mama maneta maualuga e masani lava.

E masani ona faʻamoemoe e maualuga le faʻaogaina μ I ma le resistivity ρ, ae o le coercivity Hc ma le leiloa Pc e maualalo. E tusa ai ma faʻaoga eseese, o loʻo iai manaʻoga eseese mo Curie vevela, faʻamautu o le vevela, faʻaitiitiga faʻaititia o le paʻu ma le faʻaitiitia o le gau.

O taunu'uga autu e fa'apea:

(1) ferrites manganese-zinc ua vaevaeina i ferrites maualuga permeability ma ferrites maualalo-maualalo-maualalo (fa'a ta'ua o le mana ferrites). O le uiga autu o le maualuga maualuga o le mn-Zn ferrite e maualuga tele le faʻaogaina.

I se tulaga lautele, o mea e maua ai le μ I ≥ 5000 e taʻua o mea e mafai ona faʻaogaina maualuga, ma μ I ≥ 12000 e masani ona manaʻomia.

Mn-Zn ferrite maualuga ma maualalo-malosi, e taʻua foi o le mana ferrite, e faʻaaogaina i mea eletise eletise. o le faʻatinoga o manaʻoga e: maualuga le faʻaogaina (masani e manaʻomia μ I ≥ 2000), maualuga Curie vevela, maualuga faʻapitoa faʻapitoa, maualuga saturation maneta induction malosi ma mageta matua gau i taimi maualalo.

(2) Ni-Zn ferrite meafaitino, i le laina maualalo maualalo i lalo o le 1MHz, o le faatinoga o NiZn ferrites e le lelei e pei o le MnZn faiga, ae i luga atu o le 1MHz, ona o lona porosity maualuga ma maualuga resistivity, e sili atu nai lo. MnZn faiga e avea ma mea maneta vaivai lelei i talosaga maualuga taimi. O le resistivity ρ e maualuga e pei o le 108 ω m ma o le maualuga o le gau e laʻititi, o lea e fetaui lelei mo le maualuga o le 1MHz ma le 300MHz, ma o le vevela Curie o mea NiZn e maualuga atu nai lo MnZn, Bs ma oʻo atu i le 0.5T 10A / m HC e mafai ona laʻititi e pei o le 10A / m, o lea e talafeagai mo ituaiga uma o inductors, transformers, faamama coils ma coils latina. Ni-Zn ferrites maualuga-televave lautele bandwidth ma maualalo gau gau, o lea e masani ona latou faaaogaina e pei o le electromagnetic faalavelaveina (EMI) ma le leitio faalavefau faalavefau (RFI) cores mo le tuufaatasia o le maualuga alaea electromagnetic faalavelaveina (EMI) ma luga mauga masini. Malosiaga maualuga ma le faʻalavelave faʻalavelave. E mafai ona faʻaaogaina ferrites eletise Ni-Zn e avea ma masini fesoʻotaʻiga RF e iloa ai le faʻaogaina o le malosi ma le faʻaogaina o le faʻaogaina o faailoilo RF i se lautele lautele, faʻatasi ai ma le faʻatapulaʻaina o le tele o kilohertz ma le faʻatapulaʻa maualuga o le afe o megahertz. O le Ni-Zn ferrite mea faʻaaogaina i le DC-DC converter e mafai ona faʻateleina le tele o le faʻaogaina o le eletise ma faʻaititia atili ai le voluma ma le mamafa o le eletise eletise.

O mama maneta masani-e lua ituaiga mama maneta i luga o le laina fesoʻotaʻiga lautele, tasi o le nickel-zinc ferrite mama mageta, o le isi o le manganese-zinc ferrite mama mageta, latou te faia matafaioi eseese.

Mn-Zn ferrites o loʻo i ai uiga o le maualuga maualuga ma le maualuga o le flux, ma e iai uiga o le maualalo o le gau pe a maualalo le taimi nai lo le 1MHz.

O loʻo i luga o le faʻaofiina lea o faʻamalama mama, pe afai e te fia iloa atili e uiga i inductors, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi i matou.

E te ono fiafia i ai

Vitio  

Faapitoa i le tuuina atu o le tele o ituaiga o lanu inductors mama, beaded inductors, tūsaʻo inductors, inductors tripod, inductors fono, inductors pa, e tutusa coils faiga, transformers maualuga-taimi ma isi vaega maneta.


Taimi meli: Feb-10-2022