Chì sò i induttori cumuni | GETWELL

U fabricatore di induttori persunalizati vi dice

Cum'è resistori è condensatori, induttori sò unu di i dispositi passivi più cumunimenti utilizati in u disignu di circuiti. L'induttore hè un elementu di almacenamentu d'energia, chì pò cunvertisce l'energia elettrica è l'energia magnetica l'una in l'altru, è ghjoca principarmenti un rolu in u filtru, l'oscillazione, a stabilizazione di corrente è a limitazione di l'interferenza elettromagnetica in u circuitu. Quandu l'induttori sò usati in questu circuitu, avete da cunnosce questi paràmetri di induttori!

Quandu si fighjate à qualchi schema di circuitu, truverete chì i simboli di induttanza sò usati in u circuitu. Dopu avè vistu i paràmetri nantu à u simbulu, aghju diventatu ancu più cunfusu. Quandu l'unità di induttore hè diventata OHM? In fatti, questu ùn hè micca un induttore, ma un perle magneticu. In seguitu, aghjustemu qualchì cunniscenza nantu à a diffarenza è a cunnessione trà induttori è perle magnetiche.

Prima spiegà a funzione di perle magnetiche in u circuitu, u più grande rolu di perle magnetiche in serie in a linea di trasmissione di u signale hè di suppressione u signale di interferenza, da u puntu di vista di u principiu, i perle magnetichi ponu esse equivalenti à un induttore, nutate chì questu hè un induttore simplice. A bobina di l'induttore reale hà una capacità distribuita, vale à dì, l'inductor chì usemu hè equivalente à un inductor cunnessu in parallelu cù un condensatore distribuitu.

Panoramica di l'induttanza

Teoricamente, per suppressione u segnu di interferenza cundutta, hè necessariu chì più grande hè a quantità di induttanza, megliu, ma per a deduzieren inductor , più grande hè l'induttanza, più grande hè a capacità distribuita di a bobina induttore, è l'effetti di i dui. s'annulerà l'un l'altru.

À u principiu, l'impedenza di a bobina inductor aumenta cù l'aumentu di a frequenza, ma quandu a so impedenza aumenta à u massimu, l'impedenza diminuite rapidamente cù l'aumentu di a frequenza, chì hè duvuta à l'effettu di a capacità distribuita parallela. Quandu l'impedenza aumenta à u massimu, hè u locu induve a capacità distribuita di a bobina inductora risona cù l'inductor equivalente in parallelu. Più grande hè l'induttanza di a bobina induttore, più bassa hè a frequenza di risonanza. Se vulemu migliurà a freccia di suppressione, allora l'scelta finale di a bobina inductora duverà esse u so limitu minimu, a perla magnetica, vale à dì, l'induttore di cori, hè una bobina induttore cù menu di 1 volta. Tuttavia, a capacità distribuita di l'induttore through-core hè parechje volte à decine di volte più chjuca di quella di a bobina d'induttore à un ciclu, cusì a frequenza di travagliu di l'induttore à core hè più altu ch'è quella di a bobina d'induttore à un ciclu. . L'induttanza di perle magnetiche hè generalmente relativamente chjuca, circa trà uni pochi di microperle è decine di microperle. Un altru usu di perle magnetiche hè di fà una scherma elettromagnetica, u so effettu di schermu elettromagneticu hè megliu cà l'effettu di schermatura di u filu di schermatura, chì a maiò parte di a ghjente ùn presta assai attenzione. U metudu di usu hè di lascià un paru di fili passà à mezu à i perle magnetichi, cusì quandu ci hè un currente elettricu chì scorri da i fili doppiu, a maiò parte di u campu magneticu serà cuncentratu in i perle magnetichi, è u magneticu. U campu ùn irradierà più in l'esternu. Perchè u campu magneticu pruduce una corrente di Foucault in a perla magnetica, a direzzione di u currente di Foucault chì produce a linea di alimentazione hè ghjustu opposta à quella di a linea di energia nantu à a superficia di u cunduttore, chì pò contru à l'altri. Dunque, a perla magnetica hà ancu un effettu di schermu nantu à u campu elettricu, vale à dì, a perla magnetica hà un forte effettu di scherma in u campu elettromagneticu in u cunduttore.

U vantaghju di l'usu di perle magnetiche per a schermatura elettromagnetica hè chì e perle magnetiche ùn anu micca bisognu di mette in terra, è u prublema di messa in terra necessaria da u filu di schermu pò esse evitata. Utilizendu perle magnetiche cum'è schermatura elettromagnetica, per i fili doppiu, hè equivalente à cunnette un induttore di suppressione di modu cumuni in a linea, chì hà un forte effettu di suppressione in i segnali di interferenza in modu cumuni.

Pò esse vistu chì a bobina induttore hè principalmente aduprata per a suppressione EMI di i segnali d'interferenza di bassa freccia, mentre chì i perle magnetichi sò principarmenti usati per a suppressione EMI di i segnali d'interferenza di alta frequenza. Dunque, per a suppressione EMI di un signalu d'interferenza di banda larga, parechji induttori di diverse proprietà devenu esse usatu à u stessu tempu per esse efficace. Inoltre, per suppressione u segnu d'interferenza in modu cumuni cunduciutu da EMI, duvemu ancu attentu à suppressione a pusizione di cunnessione trà l'inductor è u condensatore Y. U condensatore Y è l'induttore di suppressione deve esse u più vicinu pussibule à l'input di l'alimentazione, vale à dì a pusizione di a presa di energia, è l'inductor d'alta frequenza deve esse u più vicinu pussibule à u condensatore Y, mentre chì u condensatore Y duveria esse u più vicinu pussibule à u filu di terra cunnessu à a terra (u filu di terra di u cordone di putenza di trè core), chì hè efficace per a suppressione EMI.

U sopra hè l'intruduzioni di induttori cumuni, se vulete sapè più nantu à induttori, per piacè cuntattateci.

Puderete Cumu

Spicializati in la pruduzzione di vari tippi di inductors anellu culore, inductors beaded, inductors verticale, inductors trippedi, inductors france, inductors bar, coils modu cumunu, cesare high-ultrahigh e àutri cumpunenti magnetichi.


Tempu di post: May-06-2022