U rapportu trà Magnetic Ring Color è materiale | GETWELL

U fabricatore di induttori persunalizati vi dice

A maiò parte di l'anelli magnetichi deve esse pittatu per facilità a distinzione. In generale, i nuclei di polvera di ferru sò distinti da dui culori, cum'è rossu / trasparente, giallu / rossu, verde / rossu, verde / blu è giallu / biancu, l'anelli di u core di manganese sò generalmente dipinti in verde, u ferru, u siliciu è l'aluminiu sò generalmente tutti neri. , eccetera. In fatti, u culore di l'anellu magneticu dopu à u focu ùn hà nunda di fà cù a tintura di pittura dopu à spraying, hè solu un accordu in l'industria. Per esempiu, u verde rapprisenta un anellu di alta conductività magnetica; i dui culori rapprisentanu l'anellu magneticu; neru rapprisenta anellu magneticu ferru-silicu-aluminiu è cusì.

Anellu di alta conduttività magnetica

Induttore d'anellu magneticu , devi dì un anellu magneticu di ferrite Ni-Zn. Anelli magnetichi sò spartuti in Ni-Zn è mn-Zn secondu i materiali. A permeabilità di l'anelli di ferrite Ni-Zn varieghja da 15 à 2000. I materiali cumunimenti utilizati sò ferrite Ni-Zn cù permeabilità trà 100 è 1000. Sicondu a classificazione di permeabilità, i ferrite Ni-Zn sò spartuti in materiali di bassa permeabilità. A permeabilità di l'anelli magnetichi di ferrite mn-Zn hè generalmente più di 1000, cusì l'anelli magnetichi pruduciuti da ferrite mn-Zn sò chjamati anelli d'alta conduttività.

L'anelli di ferrite Ni-Zn sò generalmente usati per l'anti-interferenza in ogni tipu di fili, estremità di circuiti è equipaghji di computer. L'anelli di ferrite Mn-Zn ponu esse aduprati per fà nuclei, teste è antenne di induttori , trasformatori è filtri. In generale, più bassa hè a permeabilità di u materiale, più larga hè a gamma di frequenza applicabile; u più altu hè a permeabilità di u materiale, u più strettu u range di frequenza applicabile.

Anellu magneticu di core in polvere di ferru

U core di polvera di ferru hè un termu populari per l'ossidu di ferru di materiale magneticu, chì hè principalmente utilizatu in i circuiti elettrici per risolve u prublema di cumpatibilità elettromagnetica (EMC). In l'applicazione pratica, una varietà di altre sustanzi seranu aghjunte secondu e diverse esigenze di filtrazione in diverse bande.

U primu core di polvere magnetica era un core magneticu morbidu di metallo "ligatu" pressatu da una polvera magnetica in lega di ferru-silicu-aluminiu. Stu tipu di nucleu di polvera magnetica di ferru-silicu-aluminiu hè spessu chjamatu "nucleu di polvera di ferru". U so prucessu tipicu di preparazione hè u seguitu: u polveru magneticu di l'alia Fe-Si-Al hè appiattitu da fresatura di bola è rivestitu cù una strata insulating per u metudu chimicu, dopu circa 15% in peso di legante hè aghjuntu, mischiatu uniformemente, modellatu è solidificatu, è u pruduttu. hè fatta da u trattamentu termale (stress relief) dopu à Z. Stu pruduttu tradiziunale "di ferru powder core" travaglia principalmente in 20kHz powder 200kHz. Perchè anu una densità di flussu di saturazione assai più alta, una caratteristica di superposizione DC megliu, un coefficient magnetostrictivu vicinu à cero, senza rumore, una bona stabilità di frequenza è un altu rapportu di rendiment à u prezzu di ferrite chì travaglianu in a listessa banda di frequenza, sò stati largamente usati in l'elettronica. cumpunenti cum'è trasformatori elettronichi d'alta freccia. U so svantaghju hè chì i fillers non magnetichi ùn solu pruduceranu diluzione magnetica, ma facenu ancu u percorsu di u flussu discontinuu, è a demagnetizazione lucale porta à a diminuzione di a permeabilità.

U core di polvera di ferru d'altu rendimentu sviluppatu recentemente da Z hè sfarente da u core tradiziunale di polvera magnetica di ferru-silicu-aluminiu, a materia prima utilizata ùn hè micca una polvera magnetica in lega, ma una polvera di ferru pura rivestita da una capa insulante, è a quantità di legante hè assai. picculu, cusì a densità di flussu magneticu hè statu assai migliuratu. U travagliu in a banda di freccia media è bassa sottu 5kHz, di solitu uni pochi di centu hertz, vale à dì, assai più bassu di a freccia di travagliu di u core di polvere magnetica Fe-Si-Al. U mercatu di mira hè di rimpiazzà a foglia d'acciaio di siliciu utilizata in u mutore per via di a so bassa perdita, alta efficienza è faciule da realizà un disignu tridimensionale.

Anellu magneticu Fe-Si-Al

L'anellu magneticu Fe-Si-Al hè unu di l'anelli magnetichi cù alta utilizazione. Per esse simplicemente, Fe-Si-Al hè cumpostu di Al-Si-Fe è hà Bmax abbastanza altu (Bmax hè a media Z grande densità di flussu nantu à l'area di sezione trasversale di u core). A so perdita di u core hè assai più bassu di quellu di u core di polvera di ferru è di flussu elevatu, hà una magnetostrizzione bassa (bassu rumore), hè un materiale di almacenamentu d'energia à pocu costu, ùn hà micca invechjamentu termale, pò esse usatu per rimpiazzà u core di polvera di ferru, è u so rendiment. hè assai stabile à alta temperatura.

A caratteristica principale di Fe-Si-Al Z hè chì hà una perdita più bassa di u core di polvera di ferru è hà boni caratteristiche di corrente DC bias. U prezzu ùn hè micca Z altu, ma micca Z bassu, cumparatu cù u core di polvera di ferru è u molibdenu di nichel di ferru.

U core di polvere magnetica Fe-Si-Al hà eccellenti proprietà magnetiche, bassa perdita di putenza è alta densità di flussu. Hà una alta affidabilità cum'è a resistenza à a temperatura, a resistenza di l'umidità è a resistenza à a vibrazione quandu s'utilice in a temperatura di -55C ~ + 125C.

À u listessu tempu, una larga gamma di permeabilità da 60 à 160 hè dispunibule. Hè a megliu scelta per i chokes di output, induttori PFC è induttori risonanti di l'alimentazione di commutazione, è hà un altu rapportu di prestazione à u prezzu.

U sopra hè l'intruduzioni di a relazione trà u culore di l'anellu magneticu è u materiale. Se vulete sapè di più nantu à induttori, per piacè cuntattateci.

Puderete Cumu

Spicializati in la pruduzzione di vari tippi di inductors anellu culore, inductors beaded, inductors verticale, inductors trippedi, inductors france, inductors bar, coils modu cumunu, cesare high-ultrahigh e àutri cumpunenti magnetichi.


Tempu di Post: 19-May-2022