Sceglie l'induttore apprupriatu per u cambiamentu d'alimentazione | GETWELL

U fabricatore di induttori persunalizati vi dice

Un inductor , cunnisciutu ancu com'è choke, hè carattarizatu da a "grande inerzia" di u currente chì passa per ellu. In altri palori, per via di a continuità di u flussu, u currente nantu à l'inductor deve esse cuntinuu, altrimenti pruducerà un grande spike di tensione. L'inductor hè un cumpunente magneticu, cusì naturalmente hà u prublema di saturazione magnetica. Certi appricazzioni permettenu a saturazione di l'induttanza, alcune applicazioni permettenu à l' induttori di entre in a saturazione da un certu valore di corrente, è alcune applicazioni ùn permettenu micca saturazione di induttori, chì esige una distinzione in circuiti specifichi.

In a maiò parte di i casi, l'inductor travaglia in a "regione lineale", induve l'induttanza hè una constante è ùn cambia micca cù a tensione terminale è u currente. Tuttavia, ci hè un prublema chì ùn pò esse ignoratu, vale à dì, l'avvolgimentu di l'induttore porta à dui paràmetri distribuiti (o paràmetri parassiti), unu hè a resistenza inevitabbile di l'avvolgimentu, l'altru hè a capacità dispersa distribuita in relazione à u bobinamentu. prucessu è materiali.

A capacità stray hà pocu effettu à a freccia bassa, ma apparisce gradualmente cù l'aumentu di a frequenza. Quandu a frequenza hè sopra à un certu valore, l'induttore pò diventà una caratteristica capacitiva. Se a capacitance stray hè "concentrata" in un condensatore, e caratteristiche di capacità dopu à una certa frequenza pò esse vistu da u circuitu equivalente di l'inductor.

A cundizione di travagliu di l'inductor in u circuitu

Cum'è u condensatore hà u currente di carica è scaricamentu, l'inductor hà ancu u prucessu di carica è scaricamentu. A tensione nantu à u condensatore hè proporzionale à l'integrale di u currente, è u currente nantu à l'inductor hè proporzionale à l'integrale di a tensione. As longu com'è u voltage inductor cambia, u tassu di cambiamentu di corrente di / dt cambia dinù; a tensione in avanti face chì a corrente ascenda linearmente, è a tensione inversa fa diminuite linearmente a corrente.

Hè assai impurtante per calculà l'induttanza curretta per selezziunà l'inductor appropritatu è u condensatore di output per ottene u ripple di tensione di output minimu.

Selezzione di l'induttanza di switching step-down Alimentazione elettrica

Quandu sceglite induttori per l'alimentazione di cambiamentu di buck, hè necessariu di determinà a tensione massima d'ingressu, a tensione di output, a frequenza di commutazione di l'energia, a corrente massima di ripple è u ciclu di duty.

Selezzione di induttanza di boost switching Alimentazione

Per u calculu di l' induttanza di u boost switching power supply, salvu chì a relazione trà u duty cycle è a tensione di induttanza hè cambiata, l'altru prucessu hè u listessu cum'è quellu di step-down switching power supply.

Per piacè nutate chì, à u cuntrariu di l'alimentazione buck, a corrente di carica di l'alimentazione boost ùn hè micca sempre furnita da u currente induttore. Quandu u tubu di l'interruttore hè attivatu, u currente induttore scorri in a terra attraversu u tubu di l'interruttore, è a corrente di carica hè furnita da u condensatore di output, cusì u condensatore di output deve avè una capacità di almacenamento d'energia abbastanza grande per furnisce a corrente necessaria da a carica. durante stu periodu. Tuttavia, durante u turn-off di u switch, u currente chì scorri attraversu l'inductor ùn solu furnisce a carica, ma ancu carica u capacitore di output.

In generale, quandu u valore di l'induttanza diventa più grande, l'ondulazione di output diventerà più chjuca, ma a risposta dinamica di l'alimentazione elettrica serà ancu peggiu, cusì a selezzione di u valore di induttanza pò esse aghjustà secondu e esigenze specifiche di l'applicazione di u circuitu per ottene. u megliu effettu.

L'aumentu di a frequenza di commutazione pò fà l'induttanza più chjuca, cusì chì a dimensione fisica di l'induttore diventa più chjuca è risparmià u spaziu di u circuitu, cusì l'alimentazione di commutazione attuale hà una tendenza à alta frequenza, per risponde à i bisogni di più è più chjuchi. volume di prudutti elettronichi.

U sopra hè l'intruduzioni di sceglie l'inductor adattatu per l'alimentazione di commutazione. s'è vo vulete sapè di più nantu à l'inductor, per piacè sentite liberu di cuntattateci.

Puderete Cumu

Spicializati in la pruduzzione di vari tippi di inductors anellu culore, inductors beaded, inductors verticale, inductors trippedi, inductors france, inductors bar, coils modu cumunu, cesare high-ultrahigh e àutri cumpunenti magnetichi.


Tempu di post: 12-May-2022