SMD inductor mètudu identificazione è quantu à sceglie SMD inductor secondu à bisogni | GETWELL

I cumpunenti di induttanza SMD sò usati in un picculu numeru di circuiti. Sò usati solu à l'estremità di output di l'alimentazione di cuntrollu DC di bassa tensione. Puderanu esse aduprati inseme cù condensatori di filtru per furmà un circuitu di filtru in forma di π di CLC. . L'elementu induttivu hè cumpostu di una sola bobina, alcuni cù un core magneticu (grande induttanza), l'unità hè generalmente espressa in μH è mH, è u valore di u currente circulante hè uni pochi milliamps à parechji centu milliamps.

Chì sò i metudi d'identificazione di induttori SMD? SMD Shielded Power Inductor Factory  per sparte cun voi.

Metudu d'identificazione di induttori SMD, induttori SMD sò dispunibuli in forma di imballaggio tondi, quadrati è rettangulari, è u culore hè soprattuttu neru. Cù induttori di core di ferru (o induttori circulari), hè faciule d'identificà da l'apparenza. Tuttavia, certi induttori rettangulari sò più cum'è resistori di chip in quantu à l'apparenza. L'etichetta di l'induttore di chip in u circuit board da u fabricatore di l'inverter hè marcata cù a parolla L. I paràmetri di travagliu di l'inductor includenu induttanza, valore Q (fattore di qualità), resistenza DC, currente nominale, freccia d'autoresonante, etc. , ma a dimensione di l'inductor di chip hè limitata, è a maiò parte di elli sò marcati solu cù l'inductance, è altri paràmetri ùn sò micca marcati, è sò spessu metudu di etichettatura indiretta - l'etichettatura nantu à u corpu di l'inductor di chip hè solu una parte di u infurmazione di tutta a specificazione è u mudellu, vale à dì, a maiò parte di questu hè solu l'infurmazioni inductance.

1. Metudu di identificazione SMD inductor:

1) Da l'apparizione, cum'è un inductor quadru o circular cù un core magneticu, u voluminu hè un pocu più grande, è u core magneticu è a bobina pò esse vistu;

2) Certi induttori di chip sò listessi cum'è resistori di chip in l'apparenza, ma ùn ci sò micca numeri è lettere marcati, solu una piccula marca di circhiu, chì significa cumpunenti inductance;

3) I numeri di serie di cumpunenti in u circuitu sò spessu marcati cù a lettera L, cum'è L1, DL1, etc.

4) Ci hè una etichetta di induttanza, cum'è 100.

5) A resistenza AC di un induttore ideale hè grande, mentri a resistenza DC hè zero. U valore di resistenza misurata di l'elementu induttivu hè estremamente chjucu, cù un valore di resistenza vicinu à zero ohms. Cù l'osservazione è a misurazione (pusizioni è funzioni in u circuitu), ponu distingue se u cumpunente hè un resistore di chip o un induttore di chip, è determina u cumpunente induttivu.

6) Aduprate un tester di induttanza speciale per disconnect u cumpunente da u circuitu è ​​misurà a so inductance.

2. Sustituzione di difetti:

1) I cumpunenti di u listessu tipu ponu esse eliminati da u circuitu di i rifiuti è rimpiazzati

2) Prima determina l'induttanza è u valore di corrente circulante, rimpiazzà cù cumpunenti d'induttanza di piombo ordinariu, è riparate bè.

3) Self-winding, facennu sustituti inductance, ci hè una certa difficultà in funziunamentu

4) Se ùn ci hè micca un impattu evidenti nantu à u rendiment di u circuitu, a riparazione d'urgenza pò esse temporaneamente in cortocircuite.

Induttori Chip Recommended chì più persone anu bisognu

Cumu sceglie un induttore secondu i vostri bisogni

Quandu sceglite un pruduttu, sceglite sempre u pruduttu basatu nantu à i bisogni esterni. U stessu hè veru per l'induttanza di chip di stampaggio integrata , avete bisognu di cunsiderà i fatturi, è dopu sceglie l'induttori di chip di una sola pezza, induttori di chip schermati, è induttori di putenza di chip. Ci sò parechji fatturi chì affettanu u chip inductor. Parlemu di quantu à sceglie l'induttore di chip secondu i bisogni.

1. Selezziunà u induttore secondu i bisogni

Quandu sceglite un induttore di chip per una applicazione di putenza portable, trè punti più impurtanti anu da esse cunsideratu: dimensione è dimensione, è u terzu hè a dimensione. U spaziu di u circuitu in i telefuni mobili hè di primura, soprattuttu cum'è funzioni cum'è lettori, TV è video sò aghjuntu à u telefunu. L'aumentu di e funziunalità aumenterà ancu u tiratu attuale di a bateria. Dunque, i moduli chì sò tradizionalmente alimentati da regulatori lineari o cunnessi direttamente à e batterie necessitanu suluzioni più altu. Un passu versu una suluzione di putenza più altu hè di utilizà un convertitore buck magneticu.

In più di a dimensione, i criterii principali di l'induttanza sò u valore di l'induttanza à a freccia di commutazione, l'impedenza DC di a bobina, a corrente di saturazione addiziale, a corrente RMS addiziale, l'impedenza di cumunicazione ESR è u fattore. Sicondu l'applicazione, hè ancu impurtante chì l'scelta di u tipu d'induttore hè schermatu o unshielded.

Simile à u bias DC in un condensatore, l'induttore di 2.2µH di u Vendor A pò esse radicalmente sfarente da u Vendor B. A relazione trà u valore di l'induttanza è a corrente DC di l'inductor di chip in u intervallu di temperatura pertinente hè una curva assai impurtante, chì deve esse acquistata da u fabricatore. A currente di saturazione addiziale (ISAT) pò esse truvata nantu à sta curva. L'ISAT hè generalmente definitu cum'è a caduta di u valore di l'induttanza. DC currente quandu a quantità hè 30[[%]] di u valore extra. Certi pruduttori di induttori ùn anu micca ISAT regularmente. Probabilmente anu datu u currente DC quandu a temperatura era 40 ° C più altu ch'è a temperatura ambientale.

Quandu a freccia di cunversione supera 2MHz, hè necessariu di prestà una attenzione particulari à a perdita di cumunicazione di l'inductor. L'ISAT è DCR di l'induttori di diversi fabricatori elencati in a specificazione standard pò avè impedanze di cumunicazione assai diverse à a freccia di commutazione, risultatu in una putenza evidenti sottu carica ligera. diffarenza. Questu hè criticu per migliurà a vita di a bateria in i sistemi di energia portatili, chì passanu a maiò parte di u so tempu in u sonnu, in standby o in modu di bassa putenza.

Siccomu i pruduttori di l'induttori di chip raramente furniscenu informazioni ESR è Q factor, i diseggiani duveranu dumandà. A rilazioni trà l'induttanza è a currente datu da u fabricatore hè spessu limitata à 25 ° C, cusì i dati pertinenti in u intervallu di temperatura di u funziunamentu deve esse ottenuti. U peghju casu hè generalmente 85 ° C.

Spicializati in la pruduzzione di vari tippi di inductors anellu culore, inductors beaded, inductors verticale, inductors trippedi, inductors france, inductors bar, coils modu cumunu, cesare high-ultrahigh e àutri cumpunenti magnetichi.

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi

Tempu di post: 02-09-2022