Chì sò i vantaghji è i svantaghji di l'induttori di chip integrati? Chì sò i campi di appiecazione di induttori chip integrata | GETWELL

L' grossista Shielded Inductor è u fornitore di u serviziu di l'Inductor schermatu sparte ogni ghjornu cunsiglii è cunsiglii nantu à l'inductor schermatu, l'induttore di inductor putiri , l'induttore di ferita di filu è altri induttori schermati.

Panoramica di l'induttore di chip di stampaggio integrale:

L'inductor di chip d'un pezzu hè un induttore schermu. L'induttore di chip d'un pezzu hè principalmente cumpostu di duie parti - u core magneticu è u gruppu di filu. A so pruduzzione hè di incrustà u filu smaltatu in u polveru di u core magneticu è aduprà a macchina per fussà. I pins sò nantu à a faccia di l'inductor.

U prucessu di produzzione di induttori di chip d'un pezzu:

L'induttore di chip integratu hà una struttura più stabile, impedenza più bassa è un rendimentu sismicu megliu. À u listessu tempu, per via di a so struttura, pò evità largamente a generazione di rumore è riduce l'interferenza elettromagnetica.

Pudete bisognu di questi prima di u vostru ordine

Chì sò e caratteristiche di l'induttori di chip integrati?

1. Small size è struttura magre, adattatu per a superficia muntagna pruduzzione cumplettamente automatizata, alta efficienza di pruduzzione;

2. Forte solderability è resistenza à alta temperatura;

3. Fattu di pudra di metallu die-casting, bassa perdita, bassu impedenza, pins leadless, capacitance parassita chjuca;

4. U materiale di u core magneticu hè assai particulari, u travagliu hè assai fine, è a freccia di travagliu copre una larga gamma.

Svantaghji di induttori di chip integrati:

Cum'è u travagliu cumplessu, i bisogni di tecnulugia di produzzione alta, l'equipaggiu di produzzione high-end, è i costi di produzzione relativamente elevati.

Campi d'applicazione di induttori di chip integrati:

Ci sò parechji prudutti in a nostra vita di ogni ghjornu chì anu bisognu di usà cunvertitori per u funziunamentu, cum'è i cunvertitori DC-DC utilizati in i nostri telefunini, camere digitali, lettori di media audio è video è altri prudutti. A funzione di u cunvertitore DC-DC hè chì u cunvertitore DC-DC pò eseguisce azzione di commutazione d'alta frequenza per mezu di un interruttore cuntrullabile (MOSFET, etc.), è almacenà l'energia elettrica di input in l'inductor. Quandu u switch hè disattivatu, l'energia elettrica hè liberata à a carica. furnisce energia. Tuttavia, i cumpunenti induttivi sò usati in cunvertitori DC-DC - induttori di chip d'un pezzu. Sapete quale scenarii deve esse aduprati induttori di chip in una sola pezza in più di i cunvertitori DC-DC?

A funzione di l'induttore di chip integrata nantu à u cunvertitore DC hè principalmente di filtrà, è a corrente di l'inductor di chip integrata hè sempre relativamente grande. Chip inductors sò ancu usati in tablet computer è notebook. Inoltre, l'induttori di chip integrati sò ancu usati in i caricatori è l'alimentazione.

Inoltre, in u campu di i cunvertitori DC / DC di moduli di regulazione di tensione: induttori di chip integrati sò spessu usati in u campu di regulazione di tensione è cunvertitori DC / DC, chì ponu migliurà u rendiment di u produttu, salvà u spaziu di circuitu è ​​riduce u cunsumu d'energia.

In u campu di i dispositi mobili portatili, cum'è i telefuni mobili: l'induttori di chip integrati sò adattati per i prudutti cummerciale à alta temperatura, cumprese l'ultima generazione di dispositivi mobili, computer notebook, computer desktop, servitori, schede grafiche di computer, console di ghjocu portatili, navigazione di vittura. , è alimentazione di corrente alta.

Applicazione di più induttori di chip integrati nantu à carte grafiche di PC à alta velocità: induttori di chip integrati sò spessu usati in carte grafiche di PC d'alta velocità / moduli CGA, induttori di filtri in modalità differenziale, rete di cumunicazione, elettronica di l'automobile è altri campi.

L'induttore di chip integratu pò esse usatu indipindentamente quandu hè utilizatu, ùn affetterà micca e so caratteristiche di rendiment, è ùn deve micca esse usatu in cunjunzione cù altri prudutti.

Pecializing in a pruduzzione di vari tipi di induttori di anelli di culore, induttori di perline, induttori verticali, induttori di tripode, induttori di patch, induttori di bar, bobine di modu cumuni, trasformatori d'alta freccia è altri cumpunenti magnetichi.

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi

Tempu di Postu: Aug-27-2022