O le a le eseesega i le va o le eletise ma le masani masani | GETWELL

inductors mana, inductors masani masani

Common mode inductance (Common mode Choke), e ta'ua foi o le common mode choke coil , e masani ona fa'aoga e faamama ai fa'ailoga fa'alavelave fa'avevesi fa'aeletonika masani i sapalai eletise fesuia'i komepiuta. I le mamanu o le laupapa, o le masani masani inductance o loʻo faʻatinoina foi le matafaioi a le EMI filtering, lea e faʻaaogaina e taofiofia ai le galu electromagnetic faʻatupuina e le laina faʻailoga maualuga ma susulu atu i fafo. Saina chip inductor wholesaler Gewei Electronics e masani lava ona suʻesuʻeina ma gaosia mea manifinifi mana inductors, Oloa vevela uaea manuʻa mana inductors , Oloa vevela mana inductors, Oloa vevela high frequency power inductors, and energy-saving lamp inductors.

https://www.inductorchina.com/power-supply-inductor-sga73-getwell.html

inductor tuuina atu le mana

 

E vaevaeina le eletise i ituaiga e lua ma le ufiufi mageta ma e leai se ufiufi mageta, e masani lava ona aofia ai le maneta ma le uaea kopa. E masani lava ona faia le matafaioi o le faamamaina ma le oscillation i le matagaluega.

1. Iloiloga mai le fausaga

E manaʻomia uma inductors mana ma inductors laminated optimize le fausaga eletise pe a mamanuina, ina ia avea le totonugalemu mageta o le oloa e sili atu toniga ma le saturation mageta o le oloa ua faaleleia. Ole tele ole eletise eletise e sili atu nai lo le multilayer inductor, ae o foliga vaaia e sili atu ona mafolafola.

2. Mai le au'ili'iliga o lo'o iai nei

Ole fua fa'atatau ole eletise ole eletise e mafai ona matua tele, e o'o atu ile 1A, ae o le fua fa'atatau o mea fa'apipi'i laminated e masani lava ona o'o atu i le sefulu o mA i le selau o mA, ma o le fua fa'atatau o ferrite inductors masani e masani ona maualalo ifo nai lo le sefulu o mA. . mA

3. Iloiloga mai le fa'aogaina o oloa

E masani ona fa'aogaina fa'aluma eletise i fa'amau DC-DC (module eletise) e fa'amautu ai le taimi nei ma teu ai le malosi. E masani ona fa'aogaina le fa'aogaina o le ferrite i le microwave ma le numera numera e fa'atino ai le sao o le resonance filtering. Laminated inductors e masani ona faʻaaogaina e faʻagasolo ai faʻailoga numera mo le vavaeeseina o faailo.

 

O mea fa'aoso masani e ta'i-lua, ma fa'a-ese'ese auala fa'aoso e tasi. O le masani masani o le lua viliina e fesoʻotaʻi i le uaea le mautonu ma le uaea ola. O vili e lua e tutusa le sao ma le gaioiga, ma o le faʻailoga masani masani e faʻamama ese.

O le tulaga ese'ese o se fa'a'alili, ma o le fa'amama fa'aaluma e feso'ota'i atu i le fa'aituau ma uaea ola na'o na'o le mafai ona fa'amama ese fa'alavelave fa'alavelave.

Fa'ailoga masani Fa'ailoga: E lua fa'ailo tutusa i luga ole uaea le fa'aituau ma uaea ola, e fa'atasi uma ma fa'apipi'i ile eleele.

Fa'ailoga tulaga ese'ese: E tutusa le matasele ma le fa'ailoga aoga.

 https://www.inductorchina.com/axial-lead-inductor-alp0608.html https://www.inductorchina.com/rod-inductor-fcr-0630-getwell.html

Rod inductor fa'aoso FCR 0630

Mo sina malamalama itiiti o le eletise eletise, afai e eseese ou manatu, e te manaʻomia. E mafai ona e faʻafesoʻotaʻi i matou, matou te faʻapipiʻi taua tele i au faʻamatalaga ma fautuaga. Matou te tuʻuina atu foʻi auaunaga sili ona lelei ma atoatoa mo le faʻatau atu o inductors tootoo, coils, transformers o loʻo iai nei ma isi oloa.

Tala fa'atatau

Faapitoa i le tuuina atu o le tele o ituaiga o lanu inductors mama, beaded inductors, tūsaʻo inductors, inductors tripod, inductors fono, inductors pa, e tutusa coils faiga, transformers maualuga-taimi ma isi vaega maneta.


Taimi meli: Aukuso-17-2022