Filifili le inductor talafeagai mo le fesuiaʻiina o le eletise | GETWELL

Ua taʻu atu e le tagata gaosi tuʻufaʻatasia oe

O se inductor , e taʻua foi o se latina, o loʻo faʻaalia i le "tele inertia" o le taimi nei o loʻo tafe mai ai. I se isi faaupuga, ona o le faʻaauauina o le flux, o le taimi nei i luga o le inductor e tatau ona faʻaauau, a le o lea o le a maua ai le tele o le eletise. O le inductor o se vaega mageta, o lea e masani lava ona i ai le faʻafitauli o le saturation mageta. O nisi talosaga e mafai ai ona faʻaogaina le saturation, o nisi talosaga e faʻatagaina tagata faʻapipiʻi e ulufale atu i le saturation mai se tau o loʻo i ai nei, ma o nisi talosaga e le faʻatagaina inductors e tumu, lea e manaʻomia ai se faʻaeseesega i vaega patino.

I le tele o tulaga, e galue le inductor i le "linear region", lea e tumau ai le inductance ma e le suia i le laina eletise ma le taimi nei. Ae ui i lea, o loʻo i ai se faʻafitauli e le mafai ona le amanaʻiaina, o lona uiga, o le faʻafefe o le inductor o le a taʻitaʻia ai ni faʻasalalauga se lua (poʻo ni faʻamaufaʻailoga parasitic), o le tasi o le faʻalavelave faʻafefeteina, o le isi o le tufatufaina atu o le gafatia e fesoʻotaʻi ma le faʻafefe. faiga ma meafaitino.

E itiiti sona aafiaga o le malosi o le alu i le maualalo o taimi, ae e faasolosolo malie lava ona aliali mai i le faateleina o taimi. A o'o i luga a'e o se tau fa'apitoa, e mafai ona avea le inductor ma uiga fa'amalosi. Afai o le capacitance se'ese'ese e "fa'asa'o" i totonu o se capacitor, o uiga capacitance pe a mae'a se taimi patino e mafai ona vaaia mai le taamilosaga tutusa o le inductor.

Le tulaga galue o le inductor i le matagaluega

E pei lava o le capacitor o loʻo i ai le faʻatonuga ma le tuʻuina atu o le taimi nei, o loʻo i ai foi i le inductor le faʻaogaina ma le faʻaaogaina o le voltage. O le voltage i luga o le capacitor e faʻatusatusa i le faʻaogaina o le taimi nei, ma o le taimi nei i luga o le inductor e tutusa ma le faʻaogaina o le voltage. O le a lava le umi e suia ai le eletise eletise, o le suiga o loʻo iai nei di / dt o le a suia foi; o le volt i luma e siitia ai le taimi nei linearly, ma le voli i tua e faaitiitia ai le taimi nei linearly.

E taua tele le fa'atatauina o le inductance sa'o e filifili ai le inductor talafeagai ma le gaosiga capacitor e maua ai le la'ititi la'ititi la'ititi eletise.

Filifiliga inductance o suiga la'asaga i lalo Sapalai Malosiaga

Pe a filifilia inductors mo buck fesuiaʻi le mana sapalai, e tatau ona fuafua le maualuga o le voluma faʻaogaina, voluma gaosiga, faʻaogaina o le eletise, maualuga maualuga o loʻo i ai nei ma le taamilosaga tiute.

Filifiliga inductance o le fa'aoso suiga Malosiaga sapalai

Mo le fuafuaina o le inductance o le faʻaleleia le faʻaogaina o le eletise, sei vagana ai ua suia le sootaga i le va o le tiute ma le voltage inductance, o le isi faiga e tutusa ma le faʻaogaina o le eletise suiga.

Faamolemole ia matau e le pei o le sapalai o le paoa, o le uta o le taimi nei o le sapalai malosi malosi e le o taimi uma e saunia e le inductor current. A oʻo i luga le paipa ki, o le inductor o loʻo tafe atu i totonu o le eleele e ala i le paipa ki, ma o le uta o loʻo i ai nei o loʻo tuʻuina atu e le capacitor gaosiga, o le mea lea e tatau ona i ai i le capacitor gaosiga se malosi tele e teu ai le malosi e maua ai le taimi nei e manaʻomia e le uta. i lenei vaitau. Ae ui i lea, i le taimi o le tapeina o le ki, o le taimi nei o loʻo tafe atu i totonu o le inductor e le gata ina maua ai le avega, ae faʻapipiʻiina foi le gaosiga o le gaosiga.

I se tulaga masani, pe a faʻateleina le tau o le inductance, o le a faʻaititia le galu o le gaosiga, ae o le tali malosi o le eletise o le a sili atu foi ona leaga, o lea e mafai ai ona fetuunai le filifiliga o le tau o le inductance e tusa ai ma manaoga faʻapitoa o le matagaluega e ausia. le aafiaga sili.

O le faʻateleina o le fesuiaiga o taimi e mafai ona faʻaititia ai le inductance, ina ia faʻaititia le tele faaletino o le inductor ma faʻapolopolo avanoa laupapa vaʻavaʻa, o le mea lea o loʻo i ai i le taimi nei le faʻaogaina o le eletise o loʻo i ai se tulaga i le tele o taimi, ina ia mafai ai ona faʻamalieina manaʻoga o laʻititi ma laʻititi. tele o oloa faaeletonika.

O loʻo i luga o le faʻaofiina o le filifilia o le inductor talafeagai mo le faʻaogaina o le eletise. afai e te fia iloa atili e uiga i le inductor, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi i matou.

E te ono fiafia i ai

Faapitoa i le tuuina atu o le tele o ituaiga o lanu inductors mama, beaded inductors, tūsaʻo inductors, inductors tripod, inductors fono, inductors pa, e tutusa coils faiga, transformers maualuga-taimi ma isi vaega maneta.


Taimi meli: Me-12-2022