Cosa Hè Un Induttore Assiale È Cosa Fà | SALUTE

L'induttori assiali ponu spessu esse identificati facilmente grazia à u so culore ma ponu spessu esse cunfusati cù resistori.Per fà stu tipu d'induttore un filu di rame veramente magru hè avvoltu intornu à un core di ferrite in forma di manubrio, è dui coperchi sò cunnessi à u più altu è dunque u fondu di u core di dumbbell di l'induttore inductor radial traduzione.

Amparate nantu à l'induttori assiali cù i produttori di induttori elettronichi Getwell.

A differenza trà induttore assiale vs radiale :

L'induttore assiale vs radiale: i cumpunenti assiali à piombu avranu un piombu o piombi multipli chì esce da ogni estremità di u cumpunente; L' inductor radial traduzionechì parechje persone pensanu chì hè a forma di u cumpunente hè in realtà chjamatu chì i cavi stanu surtendu u listessu latu di u cumpunente.

L'induttore assiale joule ladrone:

Un ladrone di joule pò esse un circuitu elettronicu simplice, chì piglia durante una piccula tensione d'entrata è multiplica quella tensione à dispositivi di potenza chì necessitanu tensioni più alte per funzionà.

chì face l'induttore assiale?

Un induttore assiale pò esse un cumpunente elettronicu passivu chì hè capace di immagazzinà l'elettricità in a sorte di energia magnetica. Fondamentalmente, utilizza un cunduttore chì hè avvoltu in una bobina, è quandu l'elettricità scorre in a bobina da sinistra à a curretta, questu pò generà un flussu magneticu in a direzzione di urariu.

Diversi tipi di induttori

Cum'è altri tippi di cumpunenti cum'è u condensatore, ci sò assai parechji sfarenti tippi d'induttori. Tuttavia pò esse un pocu più difficiule di definisce esattamente i sfarenti tippi di induttore perchè a varietà di applicazioni induttori hè tantu larga.Anche se hè pussibule definisce un induttore da u so materiale di core, questu ùn hè micca l'unicu modu in cui ponu esse categurizatu.

Ancu se ci sò parechji tippi di induttori, sò tutti conformi à e listesse leggi di basa di a natura. Ogni induttore mette in opera un campu magneticu intornu à u cunduttore è hà ancu una certa reattanza.

Credu chì avete una certa comprensione di l'induttanza assiale.Se ùn capite micca, chì benvenutu à cunsultà noi, chì sò un fornitore di induttori prufessiunali da Cina.

Ricerche relative à l'induttore radiale:


Tempu di posta: Mar-10-2021