O le a le Autu Uiga Faʻataʻitaʻiga O Le Inductor | GETWELL

O a vaega taua o le faʻaaogaina? Gaosi inductance Getwell o le a taʻu atu ia te oe.

inductor mana radial

inductor mana radial

O le autu galuega o inductor o DC, poloka AC, i le matagaluega masani faia le matafaioi o le faamamaina, gatete, tuai, paʻu, ma isi

Inductance coil i le AC taimi nei ua i ai se poloka aafiaga, o le tele o le poloka aafiaga ua taua inductive XL, o le iunite o ohm. Le sootaga i le va o le inductance L ma le fesuiaʻi taimi nei taimi F o XL = 2π FL.

Inductors e matele lava vaevaeina i maualuga maualuga choke coil ma maualalo taimi masani coil coil.

1.inductance L: inductance L o loʻo avea ma uiga masani o le coil lava ia, ma le tele o le taimi nei e leai se mea e fai. Vagana ai faʻapitoa inductance coils (lanu code inductors), o le inductance e masani lava le faʻapitoa faʻailogaina luga o le coil, ae faʻailogaina i se igoa faʻapitoa.

2.Intuctive tetee XL: o le tele o le poloka aʻafiaga o le faʻatonutonu coil i luga o le AC taimi nei ua taʻua o le inductive resist XL, o le iunite o le ohm. O le sootaga i le va o le inductance L ma le fesuiaʻi o taimi nei taimi F o XL = 2π fL.

3.Qualitas Q: Tulaga Q o le aofaʻi o tino e fai ma sui o le lelei coil, Q o le fua faʻatatau o le faʻatosina teteʻe XL i le tutusa teteʻe, o lena: Q = XL / R. O le lapoʻa o le Q taua o le faʻapipiʻiina, laʻititi le leiloa. O le faʻataʻavaleina Q taua e fesoʻotaʻi ma le tuʻufaʻatasia o le taimi nei o le taua o le uaea, o le dielectric leiloa o le faʻavae, leiloa o le talita poʻo le autu, o le maualuga taimi paʻu aafiaga ma isi mea taua. Q taua o le liʻo masani i le va o le sefulu ma le selau.Multi-fuafuʻe coil mafiafia faʻapipiʻi autu coil, lea e mafai ona faʻaleleia le Q taua o coil.

100mh inductor radial

100mh inductor radial

4.scattered capacitance: o loʻo i totonu o le coil i le va o liliu, i le va o le coil ma le talita, faʻapea foi i le va o le coil ma le pito i lalo ipu o le salalau capacitance. O le i ai o le salalau capacitance faia le Q taua o le coil faʻaititia ma le mautu leaga, ina ia o le laʻititi le faʻasalalauina capacitance, o le sili atu.

5. Faʻatagaina mea sese: o le eseʻesega i le va o le moni aoga ma le numera taua o le inductor vaevaeina i le pasene o le numera taua.

6.nominal taimi nei: e faʻasino i le coil faʻatagaina i le taimi nei tele, masani ai ma mataʻitusi A, B, C, D, E faʻatulagaina, o le tau taua i le taimi nei o 50mA, 150mA, 300mA, 700mA, 1600mA. 

O faʻamatalaga ua taua i luga ua faʻaputuputuina ma tufatufaina e tagata tuʻuina mai faʻapitoa. Afai e te fiafia, saili " Inductorchina.com " mo nisi faʻamatalaga.


Taimi Post: Ape-01-2021