Cosa hè l'influenza di a bobina di induzione di dimensioni di u tubu di ramu nantu à u trattamentu termicu | SALUTE

U per dilli, è a dimensione di u tubu di rame in bobina di induzione nantu à u trattamentu termicu avrà quale effettu.

Di solitu a bobina di induzione spirale hè parte vulnerabile, ma l'acquistu di diversi fabbricanti di bobina di induzione di a so dimensione hà spessu alcune leggere differenze. cù bobina di tubu di rame 4X6, diametru di bobina di induzione, a larghezza hè a stessa, cù una superficie di riscaldamentu di 4 mm è aduprendu l'effettu di a superficie di riscaldamentu di 6 mm ùn hè certamente micca uguale.

Ci hè duie cose, secondu Gev Electronics.

Prima, a bobina di induzione spirale utilizza 4mm cum'è a superficie di riscaldamentu è 6mm cum'è a superficie di riscaldamentu, ma l'effettu hè diversu in u fattu chì a corrente indotta si concentra nantu à a superficie di u cilindru internu per l'effettu di circulazione. Se 4mm hè adupratu cum'è superficie di riscaldamentu, u cilindru internu hà una piccula superficia.Se u numeru di giri di bobina hè u listessu cum'è prima, a resistenza aumenterà leggermente, è a tensione duverà esse aumentata currispondente per mantene a putenza di riscaldamentu originale.

Dopu, a dimensione di u tubu di rame influenza a pruduzzioni attuale, vale à dì a dimensione di a putenza è u prublema di raffreddamentu d'acqua. U diametru di a sezione trasversale affetta indirettamente u livellu di frequenza. Più u diametru di a sezione trasversale hè grande, a frequenza di a bobina cù u listessu ratio di porta serà leggermente più alta.

Quì sopra hè l'influenza di a dimensione di u tubu di rame in bobina di induzione nantu à u trattamentu termicu.Semu Huizhou Gewei Electronic Co., Ltd., hè ancu un produttore di bobine induttori prufessiunali.

Bobina di induzione di l'infurmazioni di l'immagine


Tempu di posta: Jan-14-2021