Cosa hè Smd Induttore | SALUTE

Ancu se spessu entremu in cuntattu cù i prudutti di induttanza in a vita, ma per l'induttanza smd, credu chì simu sempre assai strani.Dunque, chì ci dice un produttore di induttori Getwell nantu à l'induttore  inductor manipulator.

L'induttori Smd, chjamati ancu induttori di muntagna superficiale, sò una generazione di rimpiazzamentu di cumpunenti elettronichi in miniatura senza piombu o à cortu piombu adatti per a tecnulugia di muntagna superficiale (SMT), cum'è l'altri cumpunenti di chip (SMC è SMD). fine hè nantu à un pianu equivalente. "Smd inductor" hè una classificazione di strutture induttore.

I tipi di induttori smd

Sicondu a struttura è u prucessu di fabricazione, i tipi di induttori smd ponu esse divisi in duie categorie:

1. induttori tridimensionali di tippu cartuccia

Tippu 2.mount  patatine fritte inductor

A tecnica principale di fabricazione per induttori plug-in convenzionali hè "avvolgente", durante a quale un filu hè avvoltu intornu à un core per fà una bobina induttore (spessu una bobina arrotolata)

Vantaghji di l'induttore smd: Grande gamma di induttanza, alta precisione di valore d'induttanza, grande putenza, piccula perdita, fabbricazione simplice, ciclu di pruduzzione corta, fornitura sufficiente di materie prime.

Inconvenienti di l'induttore smd: U gradu di produzzione d'automatizazione hè bassu, u costu di produzzione hè elevatu, è hè difficiule d'esse chjucu è leggeru.

Codice induttore smd

U calcolatore di u codice di culore induttore, pò cumplettà speciale a calcolatrice di codice di culore induttivu in linea. Pudete risparmià più tempu.Link: https://www.electronics2000.co.uk/calc/inductor-code-calculator.php

I valori di l'induttori sò spessu determinati principalmente da dui modi, vale à dì codificazione di testu è metudi di codificazione di culore. Alcuni induttori sò di dimensioni più grandi, cusì spessu i so valori sò stampati nantu à u so corpu (dettagli di a targhetta).

Tuttavia, per induttori più chjucchi, l'abbreviazione o u testu sò impiegati perchè ùn ci puderebbe esse abbastanza spaziu, per stampà u valore particulare annantu. Inoltre, alcuni valori induttori sò spessu determinati leggendu u culore nantu à u corpu di induttori paragunendu li cù u cartulare di codificazione di culore.

L'induttori sò aduprati principalmente in energia elettrica è dispositivi elettronichi per questi scopi principali: Strangulamentu, bloccu, attenuazione, o filtramentu / allisciu di u rumu di alta frequenza in i circuiti elettrichi. Immagazzinamentu è trasferimentu di energia in convertitori di potenza (dc-dc o ac-dc).

Quì sopra hè nantu à u cuntenutu di l'induttanza smd, speru di aiutavvi. Simu u fornitore di induttori da Cina - Elettronica Getwell, benvenuta à cunsultà!

Ricerche relative à smd induttore:


Tempu di posta: Mar-10-2021