Cosa ponu esse aduprate di solitu e bobine di induttanza | SALUTE

E bobine d'induttanza esistenu in a nostra vita d'ogni ghjornu in diverse forme è strutture. Indipendentemente da a cunfigurazione, questu hè strettamente ligatu.Per esempiu, ci vole à piglià un autobus in u nostru modu di travaglià.Duvete piglià in prestu una carta d'autobus per pagà un passaghju in un autobus.A stu mumentu, u metudu di pagamentu di u bus forma un loop cù a carta bus di a nostra sucietà, dunque questu effettu pò esse uttenutu aduprendu u principiu di travagliu di a bobina di induzione .Poi, chì produttore di bobine di induttore Getwell hà purtatu à noi?

L'induzione induttiva funziona aduprendu u principiu di induzione elettromagnetica. Quandu un corrente elettricu attraversa un filu, deve creà un campu elettromagneticu intornu à u filu. È u filu di u campu elettromagneticu stessu induce u filu in u prugramma di campu elettromagneticu. Per un filu chì produce un campu elettromagneticu, u so propiu effettu hè chjamatu "autoinduzione", vale à dì, u currente cambiante generatu da u filu stessu produce un campu magneticu. Stu campu magneticu affetta ancu u currente in i fili; L'effettu chì hà nantu à altri fili in questu campu elettromagneticu hè chjamatu "induttanza mutuale ".

À chì pò esse adupratu di solitu bobine d'induzione?

Parechji prudutti, micca solu ponu esse aduprati in una certa industria, ma dinò in diverse industrie continuanu à aduprà, dunque, a so portata di applicazione, hè assai larga, a bobina di induzione hè unu di elli, allora a bobina di induzione pò esse aduprata per fà chì?

Caratteristiche di bobina induttore:

Caratteristiche è applicazioni di bobina d'induttanza: hà e caratteristiche di struttura simplice, induttanza accurata, piccula capacità distribuita, alta frequenza autoarmonica, picculu coefficiente di temperatura, bona stabilità, forte capacità anti-jamming ecc. Hè un induttore per l'applicazione di alta frequenza.I bobini di induttanza sò comunemente usati cum'è trasformatori di corrente, chì anu i vantaghji di banda larga di frequenza, picculu volume, pesu leggiu, misura digitale faciule è prutezzione di microcomputer.

Applicazione di bobina induttore:

L'induttanza L di l'induttanza di a bobina dipende principalmente da u numeru di bobine, di a struttura è di u metudu di bobina è di altri fattori. Più u numeru di bobine di induttanza, più densu hè a linea di bobina, più grande hè l'induttanza di a linea cun un magneticu core cà senza core, più grande hè a permeabilità di u core magneticu, più grande hè l'induttanza, l'usu di bobine di induttanza hè diversu, a quantità di induttanza necessaria hè diversa.Per esempiu, l'induttanza di u ciclu risonante applicata in u segmentu d'onda corta hè parechje microheng, è l'induttanza di u ciclu risonante applicatu in a banda d'onda media hè migliaia di microheng. In u filtru di putenza, l'induttanza di l'induttanza di l'induttanza di l'induttanza hè 1-30h.

E caratteristiche elettriche di alta frequenza di a bobina induttore sò opposte à a capacità, vale à dì, u segnale à alta frequenza scontrerà una grande resistenza quandu passa per a bobina induttore, è hè difficiule di passà. U signale à bassa frequenza hà assai menu resistenza à passanu per ellu chè u signale à bassa frequenza, vale à dì, u signale à bassa frequenza pò passà per a so bobina induttore più facilmente, è a so resistenza DC hè uguale à zero.

Per ogni azzione di un signale elettricu in un circuitu, ci hè una resistenza chì chjamu impedenza. L'induttanza di a bobina induttore à l'autoinduttanza di a bobina à a resistenza generata da u segnale attuale. Bobina di induzione qualchì volta l'abbrevia à a resistenza "bobina di induzione". Marcarla cù a lettera L.Quandu bobina una bobina induttore, di solitu mi riferisco cum'è u numeru di bobina gira.

Quì sopra hè Getwell Electronics per presentammi intornu à a bobina di induzione pò generalmente esse aduprata cum'è, speru di aiutavvi, se avete altri aspetti chì vulete sapè, pudete cunsultà ci, fornitore di bobina di induzione - GETWELL.

Ricerche relative à bobina induttore:


Tempu di posta: Mar-25-2021