Chì sò i motivi specifici per a spruzzatura à induzione di anelli magnetichi | SALUTE

In l'industria di l'induttanza, l'applicazione di l' induttanza à anellu magneticu hè ancu assai diffusa, assai fabbricanti anu bisognu di induttanza à anellu magneticu, ma poche persone cunnoscenu chì u rolu di a spruzzatura di l'induttanza à anellu magneticu hè esattamente perchè? .Videremu chì a maiò parte di l'induttori ad anelli magnetichi sò verniciati di verde, ma ci n'hè ancu uni pochi chì ùn sò micca verniciati.

https://www.inductorchina.com/toroidal-power-inductor-tca127125-300k-getwell.html

Chì ci hè a differenza trà questi dui tipi di induzione di anelli magnetichi? U seguitu hè una breve comprensione di i produttori di induttori:

L'induzione chì spruzza l'anellu magneticu, per vede bellu, hè in realtà più per e ragioni seguenti:

Chì sò i motivi specifici per a spruzzatura à induzione di anelli magnetichi?

1. Prublema di l'anellu magneticu:

L'anellu magneticu Mn-zn deve esse spruzzatu, l'anellu magneticu ni-Zn pò ancu esse spruzzatu. A spruzzatura hè principalmente per l'aspettu esteticu di l'anellu magneticu è u trattamentu di i bordi è di l'anguli, cusì a maiò parte di i sensori di l'anellu magneticu micca spruzzati in u mercatu sò sensori à anellu magneticu Ni-Zn.

https://www.inductorchina.com/winding-toroidal-inductor-2tmcr080403b-100uh-getwell.html

2. Diametru di linea:

Quandu l'induttanza di l'anellu magneticu hè di diametru di filu smaltatu, deve spruzzà l'induttanza di l'anellu magneticu perchè hè filu smaltatu.Se menu di, pudete sceglie di ùn spruzzà.

3. Materiali è cuncepimentu:

U materiale di l'induttanza di l'anellu magneticu hè anellu magneticu di manganese è zincu, o anellu magneticu di nichel è zincu, è anellu magneticu di core di ferru è cusì.Le pruprietà di sti materiali ùn sò micca listesse, è l'anellu magneticu ni-Zn ùn hà micca effetti nant'à a spruzzatura o prestazioni senza spruzzatura, ma l'anellu magneticu Mn-Zn deve esse spruzzatu, altrimenti averà un grande impattu nantu à e prestazioni di qualità di u pruduttu.

Tempura Gev sviluppa soprattuttu e vinni high quality inductors putenza ghjira di inductors altu ultrahigh , inductors calcium è ligata inductors daniela, è dà Imprese tecnicu cumpleta e campionu solutions.Welcome prufessiunale, sustegnu tecnicu uriginale secchi!


Tempu di posta: Nov-18-2020