Quali sò i vantaghji di l'induttori Chip | SALUTE

Chì sò i vantaghji di l'induttori di chip? Dopu, Getwell, u patatine fritte inductor , spiega u prublema.

L'induttori di chip, cunnisciuti ancu cum'è induttori di muntagna superficiale, sò novi cumpunenti microelettronichi senza piombu o di cortu piombu adatti per a tecnulugia di muntagna superficiale (SMMT), cum'è l'altri elementi di chip (SMC è SMD). cù u listessu pianu. Ci hè dui tippi principali di induttori di chip: filati è laminati.Per via di i so processi di fabbricazione cumplessi, cume l'induttori di wafer, unu di i so trè cumpunenti passivi di basa si trova assai in daretu à i condensatori è e resistenze.

Avvanzi di l'induttori chip

1. risparmià spaziu

L'induttanza hè furmata secondu u mudellu nantu à u substratu di u circuitu (o u stratu internu di u substratu di u circuitu), chì hè essenzialmente pianu.

Se l'induttanza di chip hè tridimensionale, hè pussibule disegnà un graficu di basa nantu à a piastra di basa à u listessu tempu, puru chì sia cunsideratu cum'è bassa induttanza, per uttene a funzione di induttanza. Soprattuttu quandu sò necessarii più di 10 induttori NH , u risparmiu di spaziu pò esse significativu.

2. Semplice fine-tuning

In casu di cunvenzione di impedenza, u valore d'induttanza hè qualchì volta cambiatu parechje volte per l'aghjustamentu. Per cambià u valore d'induttanza nantu à u diagrama d'induttanza, hè spessu necessariu cambià u valore d'induttanza nantu à u circuitu, chì hè difficiule da adattà. U valore di l'induttore chip hè divisu in dettaglio, è a so corrispondenza pò esse regolata cambendu l'elementu.

3. Caratteristiche di garanzia

A causa di e caratteristiche materiali di a deviazione standard di u circuitu, a precisione di u travagliu di a deviazione standard di u circuitu dipende da u modu di u circuitu. Cusì a deviazione standard di u circuitu hè a deviazione standard. l'induttanza hè urdinata da a fabbrica in modu chì a deviazione standard di u valore d'induttanza pò esse cuntrullata in una certa gamma.

L'infurmazioni di sopra sò compilate è distribuite da fornitori induttori. Se site interessatu, cercate " Inductorchina.com " per più infurmazione.

Ricerche relative à l'induttore chips:


Tempu di posta: Apr-01-2021