U rollu di inductors in routers | SALUTE

Cù u sviluppu di a tecnulugia di cumunicazione mobile, a vita di e persone hè gradualmente inseparabile da WIFI, è a produzzione di router hè inseparabile da l'induttanza.I seguenti sò un fabricatore di induttori prufessiunali di GeV per parlà di u rolu di l' induttore di codice di culore  in i router.

L'induttanza ghjoca trè roli principali in un router:

U primu hè di ghjucà un rolu d'accoppiamento, in l'antenna, IF è altre parti di u circuitu, l'esistenza di induttanza, pò eliminà l'impedenza detunata, per minimizà a perdita di riflessione.

L'altru hè di ghjucà un rolu risonante in u sintetizatore è u circuitu oscillatore, per assicurà a frequenza necessaria.

L'ultimu, ghjoca u rolu di soffocatore, chì esiste in u circuitu di alimentazione di RF è IF cumpunenti attivi è forma un trasformatore micca equilibratu cù u condensatore è una linea di trasmissione di microonde PCB, chì impedirà inevitabilmente l'effettu di isolamentu di l'alta cumpunenti di frequenza AC in u circuitu è ​​soffocanu u currente AC cume cumpunenti à alta frequenza.I perline di Choke sò qualchì volta aduprati per ottene un isolamentu più forte.

L'induttore di alta qualità pò furnisce una garanzia impurtante per a stabilità di a trasmissione di u signale di u router, affinchì a ghjente possa navigà in Internet più pianu.

L'elettronica Huizhou gewei hè una produttrice di induttori di alta qualità induttori produttori di induttori. Avemu ingegneri cun ricca esperienza in induttori di ricerca è sviluppu è cuncepimentu. U cuncepimentu è a pruduzzione di l'induttori persunalizati ponu esse effettuati secondu e diverse esigenze di i clienti.

Induttore di l'infurmazione di l'immagine:


Tempu di posta: Jan-19-2021