Temperature Stability di dati Magnetic soft di Ring inductor | GETWELL

U fabricatore di induttori persunalizati vi dice

Chì ghjè a stabilità di a temperatura di e dati magnetichi dolci in l' inductor toroidal ? Seguimu u distributore per capisce u principiu di funziunamentu di u magnetismu dolce in l'induttore toroidale.

Quandu faci un induttore toroidale, a selezzione di materiale di dati magnetichi dolci hè assai impurtante. Quandu l'inductori travaglia, a temperatura aumenterà gradualmente, cusì i dati magnetichi dolci deve avè una bona stabilità di temperatura. Quandu si tratta di resistenza à a temperatura alta, avemu a mintuvà l'anellu magneticu di dati di ferru core, stu anellu magneticu hè adupratu per colla u polveru magneticu inseme è a forma, u centru hè equivalenti à un saccu di spazii d'aria petite.

Selezzione di l'induttore toroidale

Ci hè un intervallu d'aria in a bobina di l'induttore toroidale perchè u magnetismu di materiali adesivi cum'è a resina hè più o meno uguale à quellu di l'aria. Questu significa chì u polu ferromagneticu menu cuntenutu in i dati di l'anellu magneticu, megliu a stabilità di a temperatura di l'inductor.

Ma in termini di costu, u costu di l'anellu magneticu di u core di ferru hè più altu ch'è quellu di l'induttore cavu. I materiali Mn-Zn anu dati spiciali di alta stabilità, temperatura larga o banda larga. Se u requisitu hè menu affettatu da a temperatura, l'scelta di CORE dipende da l'effettu di a temperatura nantu à l'inductor, è l'induttanza ùn cambia assai cù a temperatura, chì indica chì a stabilità di a temperatura di u CORE hè bona.

In questu documentu, a stabilità di a temperatura di i dati magnetichi dolci di l'inductor toroidale hè discutitu, è alcuni punti di vista nantu à a selezzione di dati magnetichi dolci sò presentati. Pudemu sceglie dati magneticu dolce secondu e diverse esigenze.

Principiu di travagliu di l'induttore toroidale

A putenza switching giniralmenti sceglie u circuitu di cunversione putenza half-ponte, chì cuntene trasformatore high-frequency è Triode è cetara è cetara. Durante u funziunamentu di u circuitu, u transistor si accende unu dopu à l'altru, è poi genera un impulsu d'alta freccia cù una freccia di 100KH, è dopu riduce a tensione attraversu un transformatore d'alta freccia, è poi emette una corrente alternata cù una tensione più bassa. dopu à Z. u valore di voltage specifichi hè cunfirmata da u rapportu di turnu di ogni bobina winding in u transformer high-frequency. In generale, trè trasformatori sò usati, vale à dì u trasformatore principale, u trasformatore di drive è u transformatore ausiliariu. Ogni transformatore hà u so propiu standard è funzione, cusì unu di elli hè indispensabile.

U sopra hè l'intruduzioni di a stabilità di a temperatura di i dati magnetichi dolci di l'inductor toroidale. se vulete sapè più nantu à l'induttore toroidale, per piacè sentite liberu di cuntattà i nostri  fornitori di induttori per cunsiglii, uttene aiutu prufessiunale.

 

Video  

Puderete Cumu

Spicializati in la pruduzzione di vari tippi di inductors anellu culore, inductors beaded, inductors verticale, inductors trippedi, inductors france, inductors bar, coils modu cumunu, cesare high-ultrahigh e àutri cumpunenti magnetichi.


Tempu di post: 28-dic-2021