A direzzione di ghjira di alta putenza inductance influenza u inductance | SALUTE

Cumu a direzzione di bobina di induttanza à alta putenza influenza l'induttanza? Cumu devenu risponde l'induttori?

L'induttanza di a ferita hè spessu marcata cù una direttività discernibile.

Se a struttura di l'induttore di alta potenza ùn hè micca cumpletamente simmetrica, u grande produttore di induttori attuali SMT produrrà una differenza caratteristica in a direzzione di l'imballu. Per quessa, per fà u pruduttu in l'usu di u prucessu per dà pienu ghjocu à e so caratteristiche dovute , spessu marcatu nantu à u pruduttu, per indicà a so direzzione.

https://www.inductorchina.com/toroidal-inductor-winding-2tmcr221408fdj-2-1mh-getwell.html

Influenza di l'induttanza è di u campu magneticu nantu à a direzione di bobina di induttanza à alta putenza?

1, l'induttanza di alta putenza hè diversa direzzione di imballu cunducerà à u valore di induttanza di liquidazione di cambiamenti sostanziali.

2. Cambia a tarifa di a direzzione di l'imballu è u valore d'induttanza

Un induttore di alta potenza esegue a so funzione immagazzinendu l'energia in un campu magneticu. Tuttavia, l'induttanza ùn hè micca solu affettata da a so propria energia elettromagnetica, ma ancu da u flussu magneticu esternu. U valore di l'induttanza di un cumpunente garantitu si riferisce à u valore senza flussu magneticu esternu .Dunque, i grandi induttori à barra attuale ùn ponu micca comportassi bè cumu avianu da esse quandu imballati in presenza di flussu magneticu esternu. Cum'è un esempiu tipicu, più induttori sò incapsulati assai vicinu.

3. Hè u cambiamentu di u valore d'induttanza quandu più induttori di potenza SMT sò strettamente disposti per l'imballu.

4. Rate di cambiamentu trà a distanza di u pacchettu è u valore di induttanza

L' inductors putiriproducenu un flussu magneticu. Stu flussu irradia versu l'esternu, è sta energia hè persa. Se più induttori sò strettamente imballati inseme, u flussu magneticu emessu da ogni induttore interferisce l'unu cun l'altru, è e caratteristiche di u produttu desideratu ùn ponu esse ottenute.

https://www.inductorchina.com/common-mode-choke-getwell.html


Tempu di posta: Sep-30-2020